45 Reacties
3 maanden geleden
Dochter van 05-08 geweest op 25 september 84,5 cm lang en 11,7 kilo . Ze zit met lengte iets eronder en met gewicht helemaal perfect 😄
3 maanden geleden
Vorige week geweest en zoon van 2-9 is 93,4 cm en 12 kilo. Blijkbaar was dit erg weinig en moet over 6 weken terug komen🙄
3 maanden geleden
Reactie op K@yleigh
Dat hebben wij dus ook met ons zoontje 😅. Moeten volgende week weer terug ...
Moesten jullie nog bepaalde dingen anders doen?
Vind het echt raar. Alsof hij in 6 weken opeens veel zwaarder is😂
3 maanden geleden
Reactie op hoian
Dochter van 2 jaar en 2 maanden afgelopen week bij het cb.
Lengte: 85 cm
G ...
Beetje hetzelfde als mijn dochter haha 😆
3 maanden geleden
Reactie op MommyofJayson
Moesten jullie nog bepaalde dingen anders doen?
Vind het echt raar. Alsof h ...
Ipv bruin brood, volkoren. Kwark ipv yoghurt enzo 😅 maar ze wilde voornamelijk zeker van zijn dat hij niet lichter werd.
Wij zijn zelf ook niet echt zwaar dus verbaasd me ook niets dat hij dat niet is. Ik zal je op de hoogte houden van hoe ons vervolg gesprek ging 🫣.
3 maanden geleden
Reactie op K@yleigh
Vonden ze hem bij jou ook aan de lichte kant? 🫣
Sorry voor de late reactie!
Ze vonden het bij ons prima, wel onder het gemiddelde maar in zijn eigen lijn was hij juist verbeterd. Ons zoontje had ook een hele kleine hoofdomtrek dus die hebben ze wel extra meegenomen, die valt nu ook eindelijk binnen curve ipv er onder. Misschien dat ze er daarom niks over gezegd hebben? 🤷♀️
Wel raar dat er bij dus meerdere mensen een extra afspraak gemaakt moest worden. Wijkt het dan ook af tov de eigen groeilijn?
3 maanden geleden
Reactie op MommyofJayson
Vorige week geweest en zoon van 2-9 is 93,4 cm en 12 kilo. Blijkbaar was di ...
Wat vreemd zeg, hier 11,5 kg en ze zeiden perfect. Tenminste met hoe hij sinds de geboorte groeit. Weet niet hoe het bij jouw zoontje is, kijk als het nou een enorme afbuiging is ineens snap ik het een beetje.
3 maanden geleden
Reactie op suusl94
Wat vreemd zeg, hier 11,5 kg en ze zeiden perfect. Tenminste met hoe hij si ...
Ja vond het ook heel vreemd! Wel fijn om te horen dat het voor jouw zoon perfect is.
Mijn zoontje is altijd al wel aan de lichte kant geweest maar dit was idd een extreme afbuiging, terwijl hij echt super veel eten🤷🏼♀️
2 maanden geleden
Reactie op K@yleigh
Dat hebben wij dus ook met ons zoontje 😅. Moeten volgende week weer terug ...
Hoe gaat het nu?