21 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben op een letterbord gezet "ik word grote zus" en we hebben ons meisje dat laten afgeven aan de grootouders als cadeautje. Ons meisje is 1 jaar en kan dat nog niet zeggen uiteraard.

3 jaar geleden

Ik volg even mee

3 jaar geleden

Ik heb een uitzettingsbevel gemaakt. Dat ze per augustus haar kamer moet verlaten. Dit samen mer een shirt Big Sis en een echo foto wordt onze aankondiging. Voor die paar mensen aan wie mij man het nog niet verklapt heeft 😂😂

3 jaar geleden

Ik heb het volgende in m’n hoofd; M’n dochter zit op een stoeltje met haar pop en die geeft ze het flesje.. Er staat een stoeltje naast waar de echo foto’s op liggen.. Dan zet ik de lichtbox er voor met ‘augustus 2022 ❤️’ En als tekst: Ik oefen al vast voor een grote klus, want ik wordt grote zus.. Nu de uitvoering nog 🤣

3 jaar geleden

Wij hebben mijn zoon een shirt met grote broer erop aangetrokken en op de foto gezet met een letterbord waarop baby nr2 augustus 2022 stond. Bij mijn eerste hadden we de opa’s en oma’s een fotolijstje met een gedichtje erin gegeven en nu hebben we dat weer gedaan maar dan met deze foto en een aangepast gedichtje.

3 jaar geleden

Net van de week het shirtje binnengekregen 🤗 kon ik zelf samenstellen qua kleuren

3 jaar geleden

Wij hebben een soortgelijke foto gemaakt met onze dochter, met een theeset op tafel

3 jaar geleden

Ik kocht een aantal boekjes over grote broer worden. Die ga ik op de grond neerzetten rond mijn zoontje in zijn zeteltje terwijl hij een boekje leest met daarbij een krijtbordje: examen grote broer -> augustus '22.

3 jaar geleden

Dit hebben wij af laten drukken op canvasjes.. grote zus recept 🤣😍❤

3 jaar geleden

Wij hebben een fotoshoot gedaan, oma's wachten enorm op een foto van hun kleindochter, dus deze gaan we even langsbrengen en heb ik een fotoboekje gemaakt met alle foto's van de shoot, met deze foto achterin! Nu even onherkenbaar gemaakt omdat het dus nog niet bekend is! Ik denk dat ze enorm verrast zijn!

3 jaar geleden

Wij hebben net een fotoboek af met allemaal foto's van het eerste levensjaar van ons eerste kindje. De familie kijkt er naar uit dit boek te bekijken! Op de allerlaatste pagina gaan we een echo kleven van onze 2e zwangerschap met dan 'coming august 2022' erbij 😍

Reactie op Nonnie1234

Wij hebben een soortgelijke foto gemaakt met onze dochter, met een theeset ...
Dit is echt superleuk gedaan. Was dit ergens professioneel gedaan? Vanwaar heb je de tafel en stoelen en krijtbordjes vandaan?

3 jaar geleden

Reactie op Mommyandpregnant🤱🏽🤰

Dit is echt superleuk gedaan. Was dit ergens professioneel gedaan? Vanwaar ...
Deze foto is afkomstig van pinterest. Wij hebben zelf een soortgelijke foto gemaakt met onze telefoon. Wij hebben zelf een fauteuil voor onze dochter, de 2e hadden we van mijn moeder geleend (die heeft er ook een voor onze dochter) en we hebben een lage salontafel dus zodoende konden we dit zelf thuis namaken. Een krijtbordje hadden we al thuis waar we de uitgerekende maand op hebben geschreven, ballonnen erbij en een theeset op tafel en klaar 😁

3 jaar geleden

Een shirtje aangetrokken met : ik wordt grote zus. De opa’s en oma’s vonden t heel leuk toen ze het uiteindelijk zagen😂😍

3 jaar geleden

Deze hadden wij onze dochter aan gedaan

Reactie op Suus196

Deze hadden wij onze dochter aan gedaan
Leuk! Waar heb je deze gekocht?

3 jaar geleden

Wij geven onze dochter deze trui (zie foto). Ze is 9 en in haar kledingmaat is de keuze een stuk minder groot helaas. Maar deze vonden wij wel heel tof 😃

3 jaar geleden

Nu de foto 😂

3 jaar geleden

Reactie op Mommyandpregnant🤱🏽🤰

Leuk! Waar heb je deze gekocht?
Onze buurvrouw heeft het voor ons gemaakt

3 jaar geleden

Dit bord houdt ons dochtertje vast. Ze is toevallig ook 18 maanden