Ik heb 2 dochtertjes van 2,5 en 3,5 jaar en zijn beide dag en nacht verschillend .. de jongste heeft donker bruin haar met donkere ogen en de oudste heeft donkerblond haar en blauwe ogen en dit terwijl ik en de papa geen blauwe ogen hebben ( kinderen zijn half Marokkaans) dus zo verschillend dat ik het vaak moet aanhoren van mensen, het begint te irriteren om steeds te moeten uitleggen ja het zijn zussen .. vraag me af zijn er nog mensen hier met deze ervaringen ? Is dit nu zo speciaal ? Of anders ? 馃
Klinkt als twee prachtige kinderen! Hier een broer en zus die heel duidelijk op elkaar lijken. Maar ik zou me er niets van aan trekken hoor, sommige mensen hebben altijd wel wat te zeggen.
Hier 2 die wel op elkaar lijken. Maar mijn man en zijn broer zijn ook een wereld van verschil! Mijn man heeft donker haar zijn broer licht blond. Mijn man is klein en stevig terwijl zijn broer lang en dun is en zo kan ik nog even doorgaan馃檲 En ze hebben echt dezelfde vader!
Hier 2 broertjes die veel op elkaar lijken. Ze hebben hetzelfde prachtige haar waar iedereen jaloers op is haha.
Mijn oudste is wel een echte bleekscheet met groene ogen en de jongste is iets "donkerder" qua huid en nu nog blauwe ogen.
Ik zou het juist wel leuk vinden dat ze zo verschillende zijn馃槉