14 Reacties

3 jaar geleden

Schijnt heel slecht voor de heupen te zijn..

3 jaar geleden

Nooit gebruikt ivm slecht voor de heupen en slechte kracht ontwikkeling.

3 jaar geleden

Hier gaat ons meisje er regelmatig in, ze vind het geweldig en merk dat ze sinds ze er in zit enorme sprongen maakt in haar ontwikkeling.

3 jaar geleden

Hier mag hij er max een kwartier per dag in want het is erg slecht voor de heupen en ontwikkeling las ik

3 jaar geleden

Zou er persoonlijk nooit aan beginnen. Zoals al eerder vermeld heel slecht voor de heupen. Naar mijn idee “dwing” je ze in een positie waar ze nog helemaal niet klaar voor zijn, ze gaan vanzelf wel staan als ze er klaar voor zijn. Hier komt het er nooit in

3 jaar geleden

Hier racet ons meisje door de woonkamer in haar loopstoel. 🚀 Ze vind het helemaal leuk! (En ja ik laat haar zeker niet te lang erin haha) Wij hebben er 1 van de prenatal!

3 jaar geleden

Ik ga nooit een loopstoel aanschaffen, de kinderfysio heeft het me zo ongeveer verboden. 😋 Inderdaad slecht voor de heupjes, maar ook kans dat je kind op latere leeftijd vooral op z'n tenen loopt.

3 jaar geleden

Ik heb er 1 voor buiten gekocht bij de kringloop. Onze zoon van bijna 9 maanden vindt het geweldig om overal te kunnen kijken. Hij vermaakt zich er goed in en het is dus maar af en toe.

3 jaar geleden

Hier komt er absoluut geen in huis. Slecht voor de ontwikkeling en een mega onding haha. Mijn meisje wilde al heel snel rollen, tijgeren, kruipen, zitten maar kon het nog niet. Heb gaat wel gemotiveerd, voor gedaan en geholpen maar alleen als ik zag dat ze dat nodig had. Behalve zitten, dat deed ze al regelmatig op schoot en begonnen we met weinig ondersteuning en uiteindelijk ging ze zelf rechtop zitten. Sinds gisteren kan ze ineens zelf gaan zitten, terwijl ze nog niet kruipt. Maar dit heeft ze zelf geleerd/ontwikkeld. Op haar tempo

3 jaar geleden

Reactie op Bysaa

Hier komt er absoluut geen in huis. Slecht voor de ontwikkeling en een mega ...
Mag ik vragen waarom een loopstoel slecht voor de ontwikkeling is? (Geen aanval ofzo hoor, gewoon nieuwsgierig haha)

3 jaar geleden

Reactie op DWB

Mag ik vragen waarom een loopstoel slecht voor de ontwikkeling is? (Geen aa ...
"Een loopstoel is ook niet goed voor de lichamelijke ontwikkeling van je baby. Het zorgt er niet voor dat je kind sneller leert lopen, zoals veel ouders denken. Integendeel: het kan vertraging in de loopontwikkeling veroorzaken. In een loopstoel neemt een baby een houding aan waar hij lichamelijk nog niet aan toe is, waardoor spieren en gewrichten niet goed worden gebruikt en gestimuleerd. Ook bestaat de kans dat je baby, door het strekken van zijn voeten naar de grond om zich te kunnen afzetten, later op zijn tenen gaat lopen of spitsvoeten krijgt" Even gekopieerd bij oudersvannu

3 jaar geleden

Reactie op Bysaa

"Een loopstoel is ook niet goed voor de lichamelijke ontwikkeling van je ba ...
Ahaaa! Dacht al, m’n zoontje was namelijk vrij vlot met zelfstandig lopen. Voor z’n 1e verjaardag haha, en ook af en toe wel in een stoeltje gezeten! Was wel nieuwsgierig, bedankt voor je reactie 😄

3 jaar geleden

Een loopstoel komt er hier niet in. In veel landen zijn ze zelfs ook verboden vanwege de veiligheid. Google maar eens ☹️

3 jaar geleden

Reactie op DWB

Hier racet ons meisje door de woonkamer in haar loopstoel. 🚀 Ze vind het ...
Geweldig he! Zo leuk om te zien. Ik heb ons meisje nog niet zo blij gezien, als wanneer ze er in zit. Dan is ze helemaal zichzelf.