10 Reacties
3 jaar geleden
Ik vind de pakketen ook erg duur. 🙈
Bij elk pakket staat er duidelijk bij wat er in zit. Ik koop soortgelijke attributen zelf en ben stukken goedkoper uit. Lekker Hollands 🤭😁
3 jaar geleden
Mijn vriend heeft hem gekocht. Ik vind het ook te duur maar hij is een sucker voor dit soort speelgoed dus heeft het toch besteld 🙃 wij hadden al de baby gym, gekregen van mijn schoonbroer. Ons zoontje speelt daar graag mee en is kwalitatief goed spul. Daarom dus nu die play kit in huis. Het is heel mooi speelgoed, maar natuurlijk kun je het ook veel goedkoper krijgen. Het is maar waar je blij van wordt 😊
3 jaar geleden
Heel duur en mijn ervaring is dat kinderen net zo graag met huis, tuin en keuken attributen spelen. Maatbekers, gardes, lepels. Zonde om veel geld uit te geven aan speelgoed als je al zo veel in huis hebt waar ze mee kunnen spelen.
3 jaar geleden
Inderdaad heel duur maar ik heb via Aliexpress precies dit soort dingen gevonden! Ik heb de ‘spinning rainbow’ gekocht en vind hem echt mooi! 😊 Zo’n tissue box hebben ze ook! Als je zoekt op montessori toys kan je een hoop vinden :)

3 jaar geleden
Inderdaad heel duur maar ik heb via Aliexpress precies dit soort dingen gev ...

Dit bedoel ik niet vervelend maar let echt op met speelgoed van AliExpress wanneer je kindje nog in de leeftijd zit dat hij/zij alles in zijn/haar mond stopt. De verf bijvoorbeeld en afwerking voldoen niet aan Europese richtlijnen. Spulletjes voor baby's zijn ook vaak duurder omdat het zo uitvoerig getest is en moet voldoen aan veiligheidseisen.
3 jaar geleden
Wij hebben de kit van oh-mybaby is gelijk maar goedkoper. Ons meisje speelt er graag mee.