18 Reacties

3 maanden geleden

Geen tips, maar je hebt wel een nieuwe angst bij me unlocked 🫣. Dat met de omgedraaide slaapzak alsnog openen is hier ook erg herkenbaar. Zitten te twijfelen of het misschien tijd wordt voor een deken… Misschien een tip? Misschien als je een onderbroek over de luier aandoet? Dat het iets moeilijker wordt hem uit te doen?

3 maanden geleden

Potje op zijn kamer zetten zodat hij daar op kan plassen ipv in bed. Vuilniszak onder de matrashoes met een handdoek er op

3 maanden geleden

Mijn zoontje lag in de warmte in alleen een luier (en deken) in bed. Hij zat steeds aan zijn piemel en trok zijn luier naar beneden. Inderdaad een boxer gekocht en die erover heen, nu doet hij het niet meer. Wellicht kun je dat dus inderdaad proberen :) Wel heeel vervelend dat alles dan ook onder geplast wordt. Snap dat je daar gek van wordt 🥲

3 maanden geleden

Kan je de rits van de slaapzak ene beetje naar binnen duwen en dan het laatste stukje dichtduwen? Dat krijgen kinderen ook vaak lastig los. Of helemaal binnenstebuiten aan. Luier kan ook achterstevoren, lastiger om bij de plakstrips te komen.

3 maanden geleden

Heeft hij geen romper meer aan? Bij ons krijgt hij die niet open. Als het erg warm is slaapt hij dan alleen in een romper ipv luier en slaapzak

3 maanden geleden

Hier destijds bij oudste toen de slaapzak zelf werd uitgedaan (denk gezellige klets avonden in bed.) Ouderwets veiligheid speld erin. Toen 1.99 voor 5 stuks van kruidvat huismerk. Ideaal.

3 maanden geleden

Reactie op Saartje ^.^

Heeft hij geen romper meer aan? Bij ons krijgt hij die niet open. Als het e ...
Ja die heeft hij aan maar maakt die ook open 😅

3 maanden geleden

Reactie op Flupke1

Hier destijds bij oudste toen de slaapzak zelf werd uitgedaan (denk gezelli ...
Ah die heb ik ook nog ergens liggen! Goed idee! Alhoewel ik wel een beetje bang ben dat hij ze open krijgt. Hij prutst net zolang aan iets, totdat het open gaat 😅

3 maanden geleden

Reactie op Bysaa

Kan je de rits van de slaapzak ene beetje naar binnen duwen en dan het laat ...
Goed idee om hem helemaal binnenstebuiten aan te trekken. Heb zijn luier met plakstrip nu vervangen door een luierbroekje, hopelijk helpt dit ook.

3 maanden geleden

Reactie op Mikjej

Potje op zijn kamer zetten zodat hij daar op kan plassen ipv in bed. Vuilni ...
Hij kan nog niet zelf uit zijn bed komen 😅

3 maanden geleden

Reactie op K@yleigh

Geen tips, maar je hebt wel een nieuwe angst bij me unlocked 🫣. Dat met de ...
Haha sorry 😂

3 maanden geleden

Reactie op Jetjuh

Ja die heeft hij aan maar maakt die ook open 😅
Oh jeetje 😅 Ik snap dat het een behoorlijke uitdaging wordt op die manier! Je zou ook nog kunnen kijken of je een stuk klittenband over de rits geen kunt naaien zodat hij dat eerst open moet maken. Succes!

3 maanden geleden

Reactie op Saartje ^.^

Oh jeetje 😅 Ik snap dat het een behoorlijke uitdaging wordt op die manier! ...
Klittenband houd hem helaas ook niet tegen 😅

3 maanden geleden

Tijd voor een peuterbed en een potje op z'n kamer? 😁

3 maanden geleden

Hier van de week hetzelfde gehad. Mevrouw heeft een potje en peuterbed, ze weet hoe het werkt maar ze wil toch nog niet. Ik dacht dat ze al sliep maar ze had gepoept en was zo vrij geweest alvast te beginnen met verschonen. Kan je vertellen, NIETS was er schoner van geworden 🥲

3 maanden geleden

Reactie op JChristine

Hier van de week hetzelfde gehad. Mevrouw heeft een potje en peuterbed, ze ...
😱😱😱

3 maanden geleden

Reactie op Flupke1

Hier destijds bij oudste toen de slaapzak zelf werd uitgedaan (denk gezelli ...
Dit ja, hier begon ze met 1,5 jaar haar slaapzak open te ritsen. Heb toen een tijdje veiligheidsspeldjes van de Hema gebruikt. En nu al 3 maanden zonder het speldje, maar geen gerommel meer met de slaapzak. Ze laat m netjes dicht tot we haar uit bed halen.

3 maanden geleden

Binnenstebuiten pyama en slaapzak werkt hier ! Succes