18 Reacties
3 maanden geleden
Geen tips, maar je hebt wel een nieuwe angst bij me unlocked 🫣. Dat met de omgedraaide slaapzak alsnog openen is hier ook erg herkenbaar. Zitten te twijfelen of het misschien tijd wordt voor een deken…
Misschien een tip? Misschien als je een onderbroek over de luier aandoet? Dat het iets moeilijker wordt hem uit te doen?
3 maanden geleden
Mijn zoontje lag in de warmte in alleen een luier (en deken) in bed. Hij zat steeds aan zijn piemel en trok zijn luier naar beneden. Inderdaad een boxer gekocht en die erover heen, nu doet hij het niet meer. Wellicht kun je dat dus inderdaad proberen :)
Wel heeel vervelend dat alles dan ook onder geplast wordt. Snap dat je daar gek van wordt 🥲
3 maanden geleden
Heeft hij geen romper meer aan? Bij ons krijgt hij die niet open. Als het erg warm is slaapt hij dan alleen in een romper ipv luier en slaapzak
3 maanden geleden
Reactie op Jetjuh
Ja die heeft hij aan maar maakt die ook open 😅
Oh jeetje 😅 Ik snap dat het een behoorlijke uitdaging wordt op die manier! Je zou ook nog kunnen kijken of je een stuk klittenband over de rits geen kunt naaien zodat hij dat eerst open moet maken. Succes!
3 maanden geleden
Hier van de week hetzelfde gehad. Mevrouw heeft een potje en peuterbed, ze weet hoe het werkt maar ze wil toch nog niet. Ik dacht dat ze al sliep maar ze had gepoept en was zo vrij geweest alvast te beginnen met verschonen. Kan je vertellen, NIETS was er schoner van geworden 🥲
3 maanden geleden
Reactie op Flupke1
Hier destijds bij oudste toen de slaapzak zelf werd uitgedaan (denk gezelli ...
Dit ja, hier begon ze met 1,5 jaar haar slaapzak open te ritsen. Heb toen een tijdje veiligheidsspeldjes van de Hema gebruikt. En nu al 3 maanden zonder het speldje, maar geen gerommel meer met de slaapzak. Ze laat m netjes dicht tot we haar uit bed halen.