13 Reacties

4 jaar geleden

Katoenen maandverband van always!

4 jaar geleden

Ik vond kotex na mijn vorige bevalling top!

4 jaar geleden

Koop katoenen maandverband.. Kruidvat heeft ze van huismerk, maar je hebt ze ook van signature en always. Ik zou de komende periode aanbiedingen in de gaten houden en als de 1+1 gratis zijn een paar pakjes inslaan. 😊

4 jaar geleden

Reactie op Linnyd

Koop katoenen maandverband.. Kruidvat heeft ze van huismerk, maar je hebt z ...
Correctie.. Always heeft alleen katoenen toplaag.. Ik zou zelf voor 100% katoen gaan.. Dat ademt het beste..

4 jaar geleden

Reactie op Linnyd

Koop katoenen maandverband.. Kruidvat heeft ze van huismerk, maar je hebt z ...
Ik vin die ook het prettigste die schuren ook niet en je krijgt ook geen irritatie

4 jaar geleden

Ik heb ook kotex aangeschaft 1 pak met zwarte verpakking en 1 van de witte verpakking. Had voorbij zien komen dat veel mensen dit fijn vonden. Voor mij de 1e keer dus wordt nog aankijken.

4 jaar geleden

Inderdaad zo hoog mogelijk percentage katoen ivm broeien / zweten

4 jaar geleden

Ik heb nu veel last van afscheiding. Ik gebruik ju een een aantal weken inleggeryjes sanature zijn erg prettig. Ik gebruik die Dunne dat eigenlijk voor lichte urine verlies is haha. Die van yoni is ook fijn. Beide is van hoge percentage katoen. Ik denk dat ik na m'n bevaling/kraamverband ko-tex ga gebruiken. Die zijn ook fijn om te dragen. Maar voor nu vind ik ze te dik haha.

4 jaar geleden

Tena lady!

4 jaar geleden

Ik heb bij beide zwangerschappen kotex gebruikt… dat kraamverband was sowieso heel dik en ik Vloeide erg weinig

4 jaar geleden

Voor de eerste week heb ik zwarte kotex en daarna de witte gebruikt. Werd door de kraamhulp aangeraden omdat dit een van de weinige is die niet broeit daar beneden 😅. Beviel goed, weinig doorlekken. En daarna steeds kleinere maandverband (always cotton bijv.). Pff zie ook wel weer op tegen maandverband 🙈🙈

4 jaar geleden

Tena lady!
Ja hier ook fan! 😬 ook omdat ik het van m'n schoonmoeder krijg... 😉

4 jaar geleden

Dank jullie wel, hier kan ik weer wat mee 🥰