12 Reacties

3 jaar geleden

Kotex vond ik fijn

3 jaar geleden

Kotex is wat dikker en Always is dun. Dus net wat je fijn vindt.

3 jaar geleden

Kotex, always is met parfum en een en al plastic

3 jaar geleden

Ken je de producten van Yoni? Zij maken ook maandverband. Zonder plastic, zonder parfum, zonder synthetische absorberende kern maar met super absorberend biologisch katoen.

3 jaar geleden

Kotex had ik ook en daarna kruidvat cotton. Paar x de fout gemaakt om cotton-feel ofzoiets te kopen van verschillende merken. Is dus geen cotton馃槄馃ぃ

3 jaar geleden

Ik gebruik nu altijd sanature inlegkruisjes, zijn katoen en prettig in gebruik. Hebben ze ook maandverband van! Na de bevalling vorige keer ook kotex gebruikt.

3 jaar geleden

Hier ligt de kotex ook al klaar voor als het kraamverband op is

3 jaar geleden

Kotex of sanature

3 jaar geleden

Kotex is nu in de aanbieding bij de Kruidvat. Zie dat ze ook een speciaal nachtmaandverband hebben. Ik gebruik normaal gesproken geen maandverband. Hoeveel pakjes zou je ongeveer nodig hebben na de bevalling?

3 jaar geleden

Kruidvat cotton maandverband is goedkoop en erg fijn!

3 jaar geleden

Reactie op LauraBarbara

Kotex, always is met parfum en een en al plastic
Van Always heb je ook coton en zonder parfum

3 jaar geleden

Reactie op Giraffe93

Kotex is nu in de aanbieding bij de Kruidvat. Zie dat ze ook een speciaal n ...
Ik bloedde na 5 dagen niet meer zo erg, maar voor de zekerheid en gevoel van veiligheid denk wel 2 pakjes opgemaakt in zo'n 2 weken. Ook geen fan van maandverband, maar na de bevalling is dat echt wel het prettigst even 馃槄. En evt bij eerste paar keer ongesteld zijn, want een tampon kan vrij pijnlijk of ongemakkelijk zijn na bevalling.