19 Reacties
3 jaar geleden
Gebruik tabletten icm calcium en die helpen heel goed! Geen 1x onrustige benen gehad!
3 jaar geleden
Reactie op QMvdM
Bij mij hielp het helaas niet. Ik heb wel veel baat bij Weleda Velodoron. E ...
Goede tip voor als dit niet werkt. Bedankt 馃槂
3 jaar geleden
Het brand een beetje 馃檲 staat op de verpakking na 10 minuten gewenst afspoelen.. dat ga ik dan maar doen 馃槄 ik heb Lucovitaal magnesium spierolie spray
3 jaar geleden
Reactie op Linsbaby
Vanochtend iets over gelezen en banaan eten voor het slapen gaan schijnt oo ...
Klopt zit ook veel magnesium in馃槂
3 jaar geleden
Reactie op Eline1629
Geen magnesiumolie, wel magnesiumtabletten ivm kramp en onrustig gevoel in ...
Hoeveel mg heb je tabletten? Zit in de zwangerschapsvitamine namelijk bij mij ook iets van magnesium maar heel weinig en uit voeding haal je ook wat. Dus ben dan bang dat ik teveel binnen krijg. Vandaar de olie.. dan kan ik doseren
3 jaar geleden
Ik slik magnesiumtabletten en mijn vriend is zo lief om elke avond voor het slapen mijn benen te masseren met kokosolie. Niet dat kokosolie iets tegen rusteloze benen doet. Het masseren helpt mij enorm en dan kan ik in ieder geval in slaap vallen. Het helpt mij ook meteen extra ontspannen, dus winst馃き
3 jaar geleden
Reactie op Annadk2022
Ik slik magnesiumtabletten en mijn vriend is zo lief om elke avond voor het ...
Ik vroeg het net ook.. maar meneer is te druk met gamen -.- hij heeft me snel ingesmeerd en geen massage 馃槾 hij gaat het nog wel weten 馃槇馃槣
3 jaar geleden
Ik ben rond 22.30 gaan slapen en nu net 03.30 wakker geworden. Dat is voor mij al best lang 馃槣 voel nog wel wat in mijn kuiten.. niet helemaal weg. Maarja we gaan even door ermee en kijken of het minder gaat worden 馃槣馃き anders gaan we gewoon andere dingen proberen 鈽猴笍 gelukkig nog paar weekjes en dan zal ik er wel vanaf zijn als ze er is 馃 bij de 2e was het erger door bekkeninstabiliteit.. en was daarna verdwenen voor de zon 馃槣
3 jaar geleden
Ik heb de magnesiumolie van vita cura. Moet zeggen dat het bij mij wisselend werkt. Ik heb al de hele zwangerschap last van onrustige benen in de nacht en vanaf week 30 is het echt heel heftig. Soms slaap ik nachten amper. Ik slik daarnaast ook nog magnesiumcelzouten en ik loop bij de homeopaat. Het helpt allemaal wel iets, maar niet zoveel dat het weg is. Is gewoon lastig als het hormonaal is. Hoop dat het over is zodra die kleine eruit is. Succes!
3 jaar geleden
Reactie op catlover05
Ik heb de magnesiumolie van vita cura. Moet zeggen dat het bij mij wisselen ...
Ow helemaal lastig als bijna niks helpt馃槪馃檲 ik ga vanavond weer smeren en we gaan het zien 馃槀 maar ik vermoed wel dat het hormonaal is, vorige zwangerschap was het erna ook weer. Vooral nu de zomer en het vocht vasthouden heeft er vast mee te maken en dat ik 15 kilo ben aangekomen 馃槄 dat is zo niks voor mij.. moet normaal altijd voor elk grammetje vechten om eraan te komen 馃き