13 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een waterafstotende molton om het matras zitten

3 jaar geleden

Reactie op Babybrandy

Wij hebben een waterafstotende molton om het matras zitten
Dat is een slim idee! Ik lig momenteel op een matje ( wel onder m’n hoeslaken ) maar vind het echt heel onprettig😅

3 jaar geleden

https://www.ikea.com/nl/nl/p/grusnarv-waterdichte-matrasbeschermer-00522132/ Ik heb deze van de ikea. Vind hem zoveel beter dan dat plastic zeiltje uit het kraampakket.

3 jaar geleden

Deze hebben wij ook! Heel tevreden mee. We hadden eerst het matje uit het kraampakket, maar die schijnt te klein te zijn voor als je veel vruchtwater verliest en hij kraakte enorm, bewoog steeds van zijn plek en was erg warm. De Grusnarv van de ikea kraakt niet en lijkt niet warmer dan een normale molton!

3 jaar geleden

Reactie op OpperMama

Deze hebben wij ook! Heel tevreden mee. We hadden eerst het matje uit het k ...
Nee klopt idd. Had het idee alsof ik op een chipszak lag 😂 gaan de matrasbeschermer wel tijdens de bevalling gebruiken. Puur voor de zekerheid

3 jaar geleden

Reactie op mikki04

Dat is een slim idee! Ik lig momenteel op een matje ( wel onder m’n hoeslak ...
Ja dit ligt veel fijner dan een matje vind ik 😄

3 jaar geleden

Yes aanrader, heb deze ook

3 jaar geleden

Ja ik lig op een matje met daaroverheen een molton en een groot strand laken en dan de hoes is niet zo warm en geen krakend bed haha

3 jaar geleden

Ik heb een xl puppy pad van de Action en dan een hoeslaken 😊

3 jaar geleden

Wij hebben al een paar weken een waterdichte molton op bed liggen. Zweet niet en kraakt niet.

3 jaar geleden

Waterdichte molton van Ikea. Kraakt niet, is niet te heet. Best wel aangenaam...

3 jaar geleden

Wij hebben een waterafstotende molton van Leen Bakker om het matras liggen. Ook een aanrader, merk je niks van. Iets meer dan een tientje geloof ik.