44 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg! Ook 16 weken en ook een dochtertje dat op de uitgerekende datum 1 jaar en 9 maanden scheelt. 😁

3 jaar geleden

Hier een jaar en 8 maanden op de uitgerekende datum. Ik ga geen duo wagen kopen, dochter wil nu al niet lang meer in de wandelwagen zitten en dit zal er niet beter op worden denk ik haha. Dus voor de gewone wandelingen koop ik een meerijplankje en voor bijv de dierentuin koop ik een extra buggy voor de oudste en jan de jongste in de wandelwagen!

3 jaar geleden

Ik ben toevallig naar de babyplanet geweest voor advies. Als je een goede kinderwagen hebt + een draagzak, dan was het haar advies om de kleine eerst in de draagzak te doen en de ander in de wandelwagen of buggy. Om een nieuwe kinderwagen aan te schaffen voor de korte tijd, zou zij zonde vinden van het geld. Ik volg dit advies eerst op. Mocht straks blijken dat dit niet te doen is, kan je het altijd nog aanpassen!

3 jaar geleden

Ik lees graag even mee, hier zit tussen onze kids dalijk 13,5/14 maand verschil. Heeel weinig dus haha, denk dat ik ook een meerijd plankje aanschaf waarop ons “oudste” zoontje kan zitten. En ik denk ook idd dat ik niet veel alleen weg zal gaan met 2 jonge kiddo’s! Ook heb ik een ByKay draagzak, die ik veel gebruikt hebt, die haal ik maar weer tevoorschijn!

3 jaar geleden

Zijn er dames die ervaring hebben met een meerijdplankje? Ik vraag me af of je zelf nog een beetje normaal kunt lopen of dat het erg in de weg zit.

3 jaar geleden

Ook ik zit te twijfelen maar mijn oudste zal 2,5 zijn wanneer de baby geboren wordt. Wij lopen best flinke afstanden en ze kan best een stukje meelopen maar dan is ze echt moe. Ze zeggen ook wel met de ontwikkeling van de lichaampjes, dat ze hun leeftijd in kilometers kunnen lopen (oftewel, mijn dochter zou nu 2km kunnen lopen) Iedereen die ik spreek over een meerijdplank, vindt het wel enigszins irritant dat ze niet recht achter de kinderwagen kunnen lopen. Maar vinden 't toch wel makkelijk. Ik zal de baby nog gaan dragen maar dat zie ik de oppas en m'n vriend niet doen 🤔 Wij zijn er nog niet over uit in ieder geval 😊

3 jaar geleden

Wij hebben de cybex gazelle aangeschaft, niet extreem duur in aanschaf, en kun je altijd nog een meerijdplankje aan hangen als het nodig is. Onze zoon is dan ook pas 1 jaar en 4 maanden als de kleine er is🙈

3 jaar geleden

Hier ook een zoontje van 1 jaar en 9 maanden als zijn zusje wordt geboren. Ik vind het echt een lastige! Hij loopt nog niet en kan me niet echt voorstellen dat hij binnen nu en 5 maanden ineens grote stukken mee kan lopen. Zo’n plankje is ideaal maar ik wandel / we wandelen echt heel veel dus misschien een duowagen toch comfortabeler voor beide kindjes. Mijn vriend zie ik niet op pad gaan met een draagzak en kinderwagen dus ook daarom neig ik naar een duowagen. Maar ja, voor hoe lang? Dus toch twijfel; we zijn er simpelweg nog niet uit. Nu ben ik wel het type die ook alleen met de kindjes op pad gaat straks dus dat zorgt ook weer voor een stem voor de duowagen 😅

3 jaar geleden

Reactie op AC_84

Hier ook een zoontje van 1 jaar en 9 maanden als zijn zusje wordt geboren. ...
2de hands aanschaffen en daarna weer doorverkopen. Zo ga ik het ook doen.

3 jaar geleden

Reactie op AsDn

Zijn er dames die ervaring hebben met een meerijdplankje? Ik vraag me af of ...
Ik vind het mega in de weg zitten en echt niet lekker lopen

3 jaar geleden

Waar ik ook over twijfel: mijn dochter loopt prima. En ik heb zo een plankje. Maar ze is zo dwars. Ik betwijfel of ze straks braaf blijft staan

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Waar ik ook over twijfel: mijn dochter loopt prima. En ik heb zo een plankj ...
Ik wil er wel eentje waar ze op kan zitten

3 jaar geleden

Hebben jullie deze wel eens gezien? Ik heb zelf een heel retro ding gekregen van mijn nicht, blijkt heel ouderwets te zijn. Kun je op de kinderwagen bak bevestigen. Ik zag dit topic voorbij komen en dacht zoek even online of zoiets tegenwoordig ook nog bestaat. Het lijkt hier op: https://www.justsit.nl/nl/justsit-copy.html Misschien nog wel in meer varianten of merken te koop als je goed zoekt. Wou het alleen even delen, misschien is dit voor iemand een uitkomst.

3 jaar geleden

Reactie op Blij-ei

Hebben jullie deze wel eens gezien? Ik heb zelf een heel retro ding gekrege ...
Zon retro doing ik in het verleden ook gehad ik heb nu een wagen waar die niey op kan omdat mijn bak alleen maar steunt op de zijkanten dus dan zal hij doorzakken bij zo'n zitje.wel even een ding om rekening mee te houden...

3 jaar geleden

Reactie op Blij-ei

Hebben jullie deze wel eens gezien? Ik heb zelf een heel retro ding gekrege ...
Ik toevallig op de kinderopvang waar ik werk! De moeder die dit gebruikte was heel enthousiast. Ze vertelde wel, dat je altijd je wandelwagen vast moet houden. Ivm gevaar voor omkiepen, zeker als je kind al wat ouder/zwaarder is. Maar zij had dit niet als een probleem ervaren.

3 jaar geleden

Reactie op Esje 39

Zon retro doing ik in het verleden ook gehad ik heb nu een wagen waar die n ...
Oke goeie, ga het tzt gewoon eens proberen, een andere optie is snel genoeg besteld😊 Ga ik zeker eens onthouden. Geloof dat deze ook steunt op de zijkanten, maar er zit wel een versteviging onder. Ben benieuwd

3 jaar geleden

Ons zoontje is anderhalf als zijn zusje geboren wordt. Wij zijn wel voor een duo wagen gegaan, hebben onlangs de Bugaboo Donkey Duo aangeschaft. Leek ons toch iets praktischer, ook als ze naar opa en oma gaan en zij met ze willen lopen.

3 jaar geleden

Toevallig net deze gekocht!! Lijkt ideaal en ons zoontje van 1 jaar en 2 maanden vindt het fantastisch. Nu alvast even oefenen voor als zijn zusje in augustus geboren zal worden

3 jaar geleden

Reactie op 2021mommy

Toevallig net deze gekocht!! Lijkt ideaal en ons zoontje van 1 jaar en 2 ma ...
Kun je hier nog wel achter lopen?

3 jaar geleden

Reactie op Esje 39

Zon retro doing ik in het verleden ook gehad ik heb nu een wagen waar die n ...
Er staat in de omschrijving dat je het monteert op de duwstang. Dus de bak zal dan niet doorzakken