11 Reacties
3 jaar geleden
Ik denk eerlijk gezegd dat je het er mee moet doen. De kyleena heeft al minder hormonen dan de mirena, en ook bij de mirena is de kans net zo groot dat je menstruatie blijft als dat je menstruatie weg blijft. Dus ik denk dat bij de kyleena de kans dat de menstruatie uitblijft nog groter is.
Ik heb overigens de mirena en ben ook nog steeds ongesteld, al is het minder en pijnloos met de spiraal.
3 jaar geleden
Hier ook nog steeds ongesteld met Mirena spiraal. Was voor mijn zwangerschap zo en nu erna helaas ook nog steeds 😅 Ik moet wel zeggen dat ik er meer last van heb dan voorheen. Mijn verloskundige gaf trouwens inderdaad - net zoals hierboven staat - aan dat de Kyleena lichter is. Daarom heb ik 'm ook niet, omdat mijn menstruatie dan wss nog heftiger zou zijn.
3 jaar geleden
Ik heb zelf ook de kyleena spriraal en ik was vanaf dat moment alleen maar aan het vloeien en dan soms een paar dagen niet dus ik keerde het om. Het eerste spiraaltje lied ik in januari zetten en begin april was ik er helemaal klaar mee om steeds maar te vloeien dus ik had gebeld met de verloskundige ( deze had mijn spiraaltje ook gezet) en zij gaf aan om dan even te laten controleren.
Conclusie spiraaltje zat er niet goed in hup deze eruit en een nieuwe ook kyleena in gezet. Helaas ervaarde ik na 6 weken weer het vloeien en dus op advies slik in nu tijdelijk ( 3 maanden intotaal) ook de pil om de boel resetten. Ik ben benieuwd
2 jaar geleden
Reactie op Anvd
Het is ook bekend dat je tot 6 maanden na het zetten kunt blijven vloeien. ...
Ja alleen was het bij mij ietjes te gaf de verloskundige zelf ook al aan. De eerste kyleena bleek ook niet goed te zitten en daardoor bleef ik ook alleen maar bleef vloeien. Maar voor nu nog maar even afwachten !
2 jaar geleden
Heb altijd zware ongesteldheid gehad. Nu sinds ongeveer een half jaar een mirena spiraal en nu heel af en toe wat ongesteld, niet eens elke maand. Gewoon af en toe ineens een doorbraak bloeding oid. Helemaal prima! Alles beter dan elke maand zo giga ongesteld zijn met de nodige buikpijn. In het begin bleef ik echt drie maanden bloeden, met de nodige buikpijn, dus gaf de hoop al bijna op. Maar ff geduld.. en nu ben ik er echt zo blij mee!
2 jaar geleden
Reactie op ChantalBrouwer
Ik heb zelf ook de kyleena spriraal en ik was vanaf dat moment alleen maar ...
Heeft het gewerkt?
2 jaar geleden
Reactie op freePalestine
Heeft het gewerkt?
Beetje een late reactie maar goed ja het heeft gewerkt destijds! Inmiddels is hij er uit ivm wens voor een 2e kindje ! 😂