5 Reacties

2 jaar geleden

Geen ervaring mee, maar ik weet niet of menstruatie ondergoed ook stolsels op kan nemen. Wellicht wat langer na de bevalling, als je alleen nog bloedverlies hebt zonder stolsels. Je zou wel natuurlijk kraamverband kunnen proberen! https://dalalounatuurlijk.nl/product/kraampakket/ Hier hebben ze natuurlijk kraamverband, maar je zou ook een natuurlijk kraampakket kunnen bestellen 😄

2 jaar geleden

De eerste dagen na de bevalling is menstruatie ondergoed echt te weinig. Na een paar dagen (ongeveer 4 denk ik maar wisselt) zou je wel menstruatie ondergoed kunnen gebruiken. Bij dalalou heb je wel wasbaar kraamverband maar dat is voor een paar dagen relatief duur denk ik.

2 jaar geleden

Menstruatie ondergoed heeft vaak een zwart kruisje. Dit mag niet omdat ze niet kunnen zien hoeveel bloed je dan verloren bent. En het neemt zeker voor de eerste dagen echt niet genoeg op. Kraam verbanden zijn helaas met een reden zo dik en wit.

2 jaar geleden

Hai! Ik heb zelf menstruatie ondergoed en ga dat zeker gebruiken! Vlak na de bevalling moet je wel even iets hebben wat meer opneemt zoals kraamverband en grooote onderbroeken maar aangezien je 6 weken kan blijven vloeien lijkt het me super handig en fijn en hoef je tenminste geen broeierige inlegkruisjes ofzo te gebruiken! Ook handig omdat het vloeien de ene dag weer meer kan zijn dan de andere dus als je dan menstruatie ondergoed draagt ben je iig beschermd en hoef je niets mee te nemen 👌

3 maanden geleden

Als je geen kraamverband meer nodig hebt maar over kan gaan naar maandverband dan kan je ook het ondergoed dragen. Ik vond het werkelijk een uitkomst! Ik had het vooraf gekocht omdat ik irritaties krijg bij maandverband. Aangezien ik nog 4 weken vloedverlies had was dit voor mij een geweldige oplossing!