Ik heb 1 shirt van maat 56 welke ze niet meer past en verder alle maten 56 van andere merken past ze joh wel. Maar dit is een heel stug overslagshirtje met 0 rek.
Ik vond de broekjes vrij klein. Mijn zoontje kon tot vorige week maat 50 broekjes aan. Was toen 7 weken. Die van babystyling maat 50 kon hij met 3 weken al niet meer aan 馃ゲ De shirtjes en vestjes vallen juist weer vrij groot.
Ik heb een paar van die legging broekjes voor jongens en mijn zoontje heeft maat 56 maar past bij deze broekjes makkelijk in 62/68, zelfs best strak al. Heb ook een gehaakt vestje maat 50 die nu nog steeds veel te groot is. 馃ぃ shirtje lange mouwen maat 62 past hem nu ook al. Mijn ervaring is een beetje dat de wat strakkere kleding ook echt strak zit en wat lossere heeeel groot.
Broekjes vallen klein! Vind ze heel smal. Zayn is 6 weekjes, weegt 4,8 kilo. Broekjes 56 vind ik echt strak zitten van babystyling, terwijl hij van hema / prenetal broekjes nof 50 past
Mijn zoontje heeft in broekjes en shirtjes maat 50. Zit voor hem prima omdat hij niet al te groot is. Op dit moment weegt hij ongeveer 4300 gram. Ben er inmiddels wel achter dat elke winkel een andere maat 50 heeft. De een is te klein en de ander weer te groot.