6 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de mirena spiraal nu 8 maanden (cyclus lag nog plat met het plaatsen). Een paar maanden na het plaatsen had ik ook periodes met buikpijn en inmiddels is mijn cyclus weer op gang. Ik denk zelf dat het dus daar aan lag. Ik ben echt maar heel licht en kort ongesteld.

2 jaar geleden

Ik ben net over de ovulatie en heb deze week buikpijn. Ik kom net van de doker die zei det ik het moet aankijken of het elke keer tijden ovulatie komt . En dat buikpijn ook bijwerkingen zijn van de mirena spiraal

2 jaar geleden

Ik heb sinds oktober ‘22 de mirena spiraal. De verloskundige heeft hem geplaatst, en heb serieus een keer naar haar gebeld, omdat ik dacht dat ie verkeerd zat. Zoveel buikpijn. Wat blijkt, elke maand tijdens de eisprong heb ik giga veel pijn! Ook kan ik de klok gelijk zetten, m’n cyclus is helemaal normaal. Al bloed ik vele malen langer… voor de rest ben ik best tevreden haha

2 jaar geleden

De eisprong heb ik paar dagen geleden gehad ik heb nog steeds buikpijn . Mag ik vragen wat voor buikpijn je had.

2 jaar geleden

Reactie op Hanoena

De eisprong heb ik paar dagen geleden gehad ik heb nog steeds buikpijn . Ma ...
Ik had écht een enorm stekende pijn, wat gewoon niet weg trok. Laag onderin. Dacht eerst aan een blinde darmontsteking. Verging van de pijn!

2 jaar geleden

Hoeveel maanden had je dat na het plaatsen van de mirena ik heb de spiraal al 4 maanden