9 Reacties

4 jaar geleden

Oei lastig! Wat mij helpt is kleine beetjes drinken, nadat ik wat gegeten heb. Dus na 1 of een half broodje, een half glaasje water of thee of whatever. Verder echt proberen te eten. Hoe leger je maag, hoe misselijker je wordt. Misschien helpt het om jezelf af te leiden tijdens het eten? Dus even een wandelingetje maken en dan ondertussen een krentebol of een koekje, broodje of zo ? En heeeeel slecht misschien, maar mij hielp het van de week om een slok Cola te drinken. En die troep drink ik normaal nooit !

4 jaar geleden

Water valt vaak niet goed als je misselijk bent, je moet iets met een smaakje drinken, zoals limonade. Dat gaat vaak een stuk beter. En inderdaad werkt cola stom genoeg ook tegen de misselijkheid. En inderdaad regelmatig een slokje, niet een glas in 1 keer willen leegdrinken. Dat geld ook voor het eten, regelmatig kleine beetjes. Sterkte met je misselijkheid! Hoop dat dit je helpt

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde op sommige momenten. Bij mij gaat limonade(siroop) of bijv crystal clear zonder prik vaak wel goed.

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde op sommige momenten. Bij mij gaat limonade(siroop) of bijv ...
Oeww thanks ik ga crystal clear proberen, hoop dat 鈥榯 goed gaat馃槉

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Waar ik voorheen ook alleen maar water of thee dronk, krijg ik dat echt veel moeilijker weg. Ik drink sinds 3 dagen roosvicee ferro, dit gaat gelukkig wel goed en krijg ik gelijk wat extra ijzer binnen (wat welkom is aangezien ik geen vlees eet). Hopelijk helpt het ook voor jou! Succes!

4 jaar geleden

Ik heb er ook last van pff. Gisteren ontdekt dat er 1 drankje goed gaat en dat is melk. Dronk ik eigenlijk nooit, maar voor nu werkt het.

4 jaar geleden

Ja hier ook heel herkenbaar, vorige zwangerschap ook! Ik houdt water aangemaakt met roosvicee wel binnen met kleine slokjes, melk, ginger ale en cafe茂ne vrije cola. Alles wat ik eerst lekker vond zoals groene thee, veel water, etc moet ik ook niet aan denken 馃檲. Succes!

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik dronk voorheen zonder problemen een paar liter water per dag. Maar sinds mijn zwangerschap vind ik het echt vies en houd ik water moeilijk binnen. Ik drink nu regelmatig ice tea zonder prik. En sinds deze week drink ik ook cup a soep en dat gaat goed bij mij.

4 jaar geleden

Prikwater met ranja helpt bij mij soms!