18 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een moederfiets. Die heeft een lagere instap dan een gewone fiets en een stuur dat je op slot kan zetten zodat die recht blijft staan als je je kindje in en uit het stoeltje wil doen. Daarnaast een langere bagagedrager meen ik. Ik heb hem bij mijn eerste twee kindjes veel gebruikt maar sinds we een derde hebben, hebben we een bakfiets

3 jaar geleden

Ik heb een Gazelle bloom c7, transport /moederfiets super blij mee !

3 jaar geleden

Ik heb de Batavus Mambo Deluxe. Deze heeft de voordelen van een moederfiets (dubbele standaard, stuurslot, lage opstap e.d.), maar is ook zonder stoeltjes een hele prettige fiets. Sommige moederfietsen lijken echt uit balans door het stuur verder weg te hebben ofzo.

3 jaar geleden

Ik heb een Bsp Dolce Vita Moederfiets. Lage instap, stuurslot, veel ruimte tussen stuur en zadel, dubbel standaard, verlengde bagagedrager (voor het achterzitje straks). Ik moest sowieso een nieuwe fiets want mijn huidige fiets past geen kinderzitje op. Dus meteen voor een goede stevige fiets gegaan. Deze is er ook In een elektrische variant. Maar aangezien ik van fietsen houd en geen hele tochten wil gaan doen, was een gewone variant prima.

3 jaar geleden

Ik heb een gazelle Bloom! Ben er heel blij mee. Lage instap, stevig standaard en stuurslot zijn voor mij echt het voordeel boven een gewone fiets. Mijn man heeft een gewone met fietsstoeltjes, maar pakt vaak liever de mijne vanwege de stabiliteit. Ook zonder fietsstoeltjes is ie prettig, maar moederfietsen zijn over het algemeen wat zwaarder dan gewone stadsfietsen.

3 jaar geleden

Ik heb de Gazelle Bloom! De lage instap is fijn en hij voelt veel stabieler. Ook het stuurslot en de dubbele standaard zijn fijn.

3 jaar geleden

Koop iig nooit de mamafiets van Stella. Wat een miskoop! Veel te zwaar, enorm slechte service (als je belt ben je, niet gelogen, de 17e in de wachtrij)

3 jaar geleden

Ik heb de elektrische mamafiets van Stella (Fiore). Is wel wat aan de zware kant ja. En Stella is telefonisch super slecht bereikbaar. Qua fiets ben ik er verder wel blij mee.

3 jaar geleden

Ik heb een Cortina mamafiets, niet elektrische overigens. Idd alle al genoemde dingen heeft deze ook. Ik ben er blij mee

3 jaar geleden

Ik heb de stella fiore na een proefrit besteld. Het servicepunt zit bij ons zeer dichtbij, dus ik kan daar gewoon heen ipv bellen. Want ja dan zijn ze indd slecht, of althans het duurt lang,bereikbaar.

3 jaar geleden

Wij hebben een elektrische gazelle bloom besteld! Kost wat maar ik hoop dat ik dan gewoon lekker op pad ga ook als ze ouder en dus een stuk zwaarder is haha. Ik heb nu een stella, rijd heerlijk maar de service inderdaad een drama! En kost ook wel wat geduld en geld qua reparaties/nieuwe accu. Mijne laadde na 2,5 jaar niet meer op en de nieuwe accu had een andere oplader nodig dus hup weer 70 euro er bovenop. Dat was voor mij een reden geen stella meer te nemen.

3 jaar geleden

Ik had al een elektrische fiets (transport dus ook met stuurvergrendeling en dubbele standaard) en heb het stuur vervangen door een moederstuur, zodat je veel meer ruimte hebt tussen het zadel en het zitje

3 jaar geleden

ik heb een gewone moederfiets gekocht omdat ik graag mijn zoontje vanvoor wou en mijn fiets niet geschikt was om het stoeltje vanvoor te hebben . Ben echt heel tevreden .

3 jaar geleden

Ik heb een Cortina family e-u4. De nieuwe versie met Bosch motor. Hele fijne stevige fiets met alles wat hieronder ook staat. Super handig is dat je het mandje erop en eraf klikken.

3 jaar geleden

Gazelle bloom , fantastische fiets . Geen elektrische heb ik ..

3 jaar geleden

Wij fietsen niet dagelijks dus hebben een gewone damesfiets van Decathlon. Wel een ander standaard erop gezet (zo'n dubbele) zodat de fiets recht staat. Dat maakt het erin en eruit halen van de kleine wat makkelijker. Er zit ook iets op zodat het stuur recht blijft staan, geen slot maar een stabilisator ofzo. Verder een zitje en scherm van Yepp erop. Fietst prima! https://www.decathlon.nl/p/stadsfiets-dames-elops-520-laag-frame/_/R-p-145734?channable=02893b736b75696400323136363431328d&mc=8378612&gclid=Cj0KCQjwu-KiBhCsARIsAPztUF0_BP5X9yybFTZ9gyl6JgnttmwFwUkDVzq8PWJknKnz0fWZ9-bKljMaArHEEALw_wcB

3 jaar geleden

Reactie op Kelwes

Gazelle bloom , fantastische fiets . Geen elektrische heb ik ..
Ja die heb ik ook!

3 jaar geleden

Hier ook de Dolce Vita fiets en al 3 jaar heel blij mee. Het voelt een stuk steviger en stabieler dan een gewone fiets. Stuurslot heel fijn en gewoon goed beenruimte ondanks het stoeltje voorop. Fijn ook dat de fiets gewoon recht op blijft staan als je hem neerzet. Mijn man neemt de kids mee op een gewone fiets en dan merk je toch echt wel het verschil waardoor hij toch altijd mijn fiets pakt als hij alleen met ze weggaat ipv zijn eigen fiets.