5 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben dan de omneo van nutrilon maar hier werkt de difrax s speen… M speen ging te snel.. de browns nummer 2 zit Tussen difrax S en M in heb ik gehoord… zelf niet geprobeerd mijn zoontje vind de dr browns te slap dus heb de difrax speen op de dr browns fles. Welke Fles een speen heb jij nu?

3 jaar geleden

Reactie op Ess_87

Wij hebben dan de omneo van nutrilon maar hier werkt de difrax s speen… M s ...
Bedankt! De difrax S misschien eens proberen.. Wij hebben nu de flesjes van avent met de classic speen.. maar daar gaat de melk niet goed door.

3 jaar geleden

Wat trouwens vooral goed werkte met de omneo is iets warmer aanmaken (lost sneller op) goed schudden (staat ook op de verpakking minimaal 30’sec op de Normale kv stond dit niet dacht ik) en dan laten staan in de tussentijd verschonen (koelt het af en verdwijnen de luchtbellen door het schudden ook weer en icm dr browns fles krijgt hij toch minder lucht binnen).. Ben blij alsnwe weer terug kunnen naar standaard kv want met een nieuwe difrax S speen is het een weekje weer moeizaam En dan lijkt het gaatje ook groter tenwordenn of de speen meer flexibel ofzo

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook de complete comfort. We hebben de flessen van avent en gebruiken speen nr2

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook de nan comfort en gebruiken speen 2 van de flesjes van dr brown