12 Reacties

2 jaar geleden

Ik raad je aan om hierover de aflevering van consumentenbond van waarde te kijken. Dit kan op de npo. Is namelijk allemaal samma samma 😊

2 jaar geleden

Gebruiken al 5 maanden Etos huismerk. Gaat helemaal prima en meer dan de helft goedkoper dan Nutrilon.

2 jaar geleden

Reactie op Mommytobe1008

Ik raad je aan om hierover de aflevering van consumentenbond van waarde te ...
Precies dit, wettelijk verplicht om een samenstelling van ingrediënten aan te houden. Wij geven sinds we zijn gestart met kunstvoeding Kruidvat huismerk en daar doet onze zoon het heel goed op.

2 jaar geleden

Hier ook kruidvat huismerk. Helemaal prima voor onze zoon en veel goedkoper. En idd, kijk even naar de aflevering van Keuringsdienst van Waarde over kunstvoeding. Geeft veel duidelijkheid. Bij Nutrilon betaal je echt veel te veel, pure marketing

2 jaar geleden

Reactie op Mommytobe1008

Ik raad je aan om hierover de aflevering van consumentenbond van waarde te ...
Exact dit! 😊 En mijn oom werkt in de fabriek van een bekendere en zei ook tegen mij 1 grote onzin

2 jaar geleden

Ja kruidvat ivm de benaming volledige zuigelingenvoeding! Ga toch geen 17 euro betalen voor een bak melkpoeder dat ook 7 euro kost.

2 jaar geleden

Eerste 2x nutrilon duobalans gekocht om te combineren met borstvoeding. Geen idee waarom eigenlijk. Nu meer flesvoeding aan geven en bv afbouwen en meteen over op de kruitvat. Scheelt zoveel!

2 jaar geleden

Etos, ben je lid van de etos os altijd de 2de artikel de halve prijs.

2 jaar geleden

Etos, ben je lid van de etos os altijd de 2de artikel de halve prijs.
Dat geldt pas vanaf nummer 2. Het is wettelijk verboden om nummer 1 in de aanbieding of actie te verkopen.

2 jaar geleden

Dat zeg ik toch..

2 jaar geleden

Dat zeg ik toch..
Ik denk dat je mijn bericht verkeerd begrijpt. Ik bedoel dat het alleen geldt op de zuigelingenvoeding nummer 2 (opvolgmelk) en niet op zuigelingenvoeding nummer 1 (complete zuigelingenvoeding). Zoals ook op jouw screenshot te zien is dat het om opvolgmelk gaat.

2 jaar geleden

Het topic gaat algemeen over huismerk.. dan is dit toch een leuke mee pakkerd. Ik zeg nergens in mijn bericht dat het op zuigling voeding gaat en in de topic ook niet. Dus ik weet niet wie nou wie niet begrijpt. 😅