8 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij zijn eerder begonnen met oefen hapjes. Ze was er echt gewoon aan toe. Gelukkig ben ik blij met mijn keuze, want haar ontlasting is nu veel beter. Ze heeft tot nu toe wortel en sperzie bonen op. Eerst begonnen we met wortel en daarna sperzie bonen. Ze kreeg het gelijk de eerste keer al weg. Makkelijk nu een half potje. Maar elk kindje is anders, mn eerste dochter wilde er in het begin ook niet zoveel van weten. Maar deze dame is echt dol op eten en het werkt gelukkig goed met haar lichaam.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sammy Jones

Wij zijn eerder begonnen met oefen hapjes. Ze was er echt gewoon aan toe. G ...
Met hoeveel weekjes?

茅茅n jaar geleden

Hier met 4 maanden begonnen. Ze heeft nu wortel, bloemkool en broccoli gehad. Wortel is toch wel favoriet. Haar mond gaat bij het zien van het lepeltje al enthousiast open.

茅茅n jaar geleden

Met hoeveel weekjes?
3,5 maanden, het is niet extreem veel eerder馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sammy Jones

3,5 maanden, het is niet extreem veel eerder馃槉
Ik twijfel om ook wat eerder te beginnen, mijn dochter drinkt namelijk ontzettend slecht. Hoop dat ze snel wat meer gaat groeien, wie weet kunnen hapjes erbij helpen

茅茅n jaar geleden

Leuk topic! Misschien een gekke vraag, maar hoe weet je of je kindje toe is aan oefen hapjes? Wat zijn signalen?

茅茅n jaar geleden

Ik twijfel om ook wat eerder te beginnen, mijn dochter drinkt namelijk ontz ...
Je kan het altijd proberen, je moedergevoel weet het vaak wel hoor :). Wel zou ik erop letten dat de hoeveelheid melk niet nog minder gaat worden, als ze niet zo goed drinkt. De melk blijft voor nu namelijk wel de basisvoeding tot aan 6 maanden (volgens de boekjes). En de extra hapjes zijn extra. Wat je zou kunnen doen is na een fles, wat hapjes geven. Of na een uurtje na een fles.

茅茅n jaar geleden

Reactie op kvv

Leuk topic! Misschien een gekke vraag, maar hoe weet je of je kindje toe is ...
Geen gekke vraag hoor. 馃憤馃徏 Mn dochtertje ging huilen, als ons avond eten klaar was. Het eten uit je hand staren en smakgeluidjes maken en ook nog watertanden. Ik voelde me gewoon schuldig馃檲 wij gaven haar de fles voordat we gingen eten en nog ging ze huilen. Dit was al heel snel bij 2 maanden en werd steeds erger. Wij hadden zoiets van zullen we maar gewoon 2 weken eerder ermee beginnen. En ze vind het heerlijk sinds gisteren is ze dan echt 4 maanden馃槉