63 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb enkele boma onderbroeken gekocht in de action voor na de bevalling waar je buik volledig inzit ook maar krijg je geen netbrozkjes in zh ?

3 jaar geleden

Boxers oma ondergoed ? 🤣🤣🤣je hebt giga inleggers . Die blijven niet zitten hoor in een stringetje . Trek desnoods van je vriend aan🤣

3 jaar geleden

https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip/hipster/3-pak-dameshipsters-katoen-19636025.html?dwvar_19636025_VDAsize=M&dwvar_19636025_VDAcolor=zwart Ik heb deze gekocht. Een maatje groter dan ik normaal heb. Bij mij paste het kraamverband er goed in.

3 jaar geleden

Zeeman of wibra . Whatever gewone normale onderbroeken of boxers

3 jaar geleden

Ik heb van de Hema de naadloze boxers die had ik bij de eerste ook zaten heerlijk. En anders de boxers van mijn vriend die zaten ook perfect

3 jaar geleden

Reactie op xmagnoliax

Boxers oma ondergoed ? 🤣🤣🤣je hebt giga inleggers . Die blijven niet zitt ...
Ik weet niet of mijn man het heel leuk gaat vinden wanneer ik in zijn ondergoed doorlek straks 🫣😂

3 jaar geleden

Reactie op xmagnoliax

Boxers oma ondergoed ? 🤣🤣🤣je hebt giga inleggers . Die blijven niet zitt ...
Ik weet niet of mijn man het heel leuk gaat vinden wanneer ik in zijn ondergoed doorlek straks 🫣😂

3 jaar geleden

Ah, die zien er goed uit! En meteen drie voor vijf euro ☺️

3 jaar geleden

De mady onderbroeken van de zeeman 👌🏼 foei lelijk, maar zitten comfortabel met kraamverband.

3 jaar geleden

Echt geen stringetjes meenemen, is het laatste wat lekker zit en je krijgt mega lappen in die daar niet inpassen 😂. Je hebt bij de zeeman de welbekende 'Mady' onderbroeken maar die vond ik zelf echt enorm. Gewoon nor. Ale onderbroeken kopen in een maatje groter.

3 jaar geleden

Deze heb ik van de zeeman. 2-pack.

3 jaar geleden

Ik gebruik oudere boxers van mijn man en gooi ze daarna weg 😅

3 jaar geleden

Ik heb de mady onderbroeken van de zeeman in maatje xl, zodat het kraamverband erin past en het lekker zit.

3 jaar geleden

Toevallig gister basic onderbroeken gekocht in maatje L bij de hema en als dat niks is dan idd oude boxers van mn vriend. Hopelijk kunnen we snel weer strings aan na de bevalling! Dat zit over t algemeen toch t allerlekkerst

3 jaar geleden

Ik heb bij beide bevallingen boxers van mijn man aan gehad. Zitten heeeerlijk!

3 jaar geleden

De eerste dagen met die enorme surfplanken vond ik de netbroekjes het fijnst (zit in je kraampakket en zijn ook in het ziekenhuis) Daarna had ik gewoon boxers/onderbroeken normale maat. Toen die surfplanken niet meer nodig waren zeg maar... tja het is even afzien :)

3 jaar geleden

Ik heb de eerste week de boxers van mijn vriend gedragen. Zitten nu ook weer in de vluchttas 😅

3 jaar geleden

Ik heb die netbroekjes versleten! En paar meegenomen van uit het ziekenhuis. Boxers van man zitten ook goed en anders rekbare boxershorts van Hema. Bij Zeeman heb je ook grote onderbroeken, maar ik vond die randjes snijden.

3 jaar geleden

Boxers van je partner! En anders gewoon hipsters in een maatje groter! 😁

3 jaar geleden

En hoeveel onderbroeken hebben jullie gekocht? 😁