Ik heb een vraag… Momenteel draag ik nog ondergoed wat ik altijd heb gedragen (string of tanga), heb ik verder geen enkele moeite mee. Maar nu was ik mijn vluchtkoffer (voor de zoveelste keer 😂) aan het bekijken en ben ik van mening dat ik er tóch helemaal niet goed aan doe om een string na mijn bevalling aan te doen 😅 Heel logisch eigenlijk, I know! Maar ik heb ook verder niemand die mij wat uitlegt of vertelt.
Mijn vraag is daarom; wat voor ondergoed is juist/normaal om te dragen na de bevalling? Neem als voorbeeld ondergoed van de HEMA; welke kan ik daar aanschaffen om genoeg ruimte te bieden voor het kraamverband en eventuele vloeien? Sommigen noemen het ook wel ‘oma onderbroeken’ 🙊
Zouden jullie foto’s kunnen laten zien? 🙏🏽♥️
Echt geen stringetjes meenemen, is het laatste wat lekker zit en je krijgt mega lappen in die daar niet inpassen 😂. Je hebt bij de zeeman de welbekende 'Mady' onderbroeken maar die vond ik zelf echt enorm. Gewoon nor. Ale onderbroeken kopen in een maatje groter.
Toevallig gister basic onderbroeken gekocht in maatje L bij de hema en als dat niks is dan idd oude boxers van mn vriend. Hopelijk kunnen we snel weer strings aan na de bevalling! Dat zit over t algemeen toch t allerlekkerst
De eerste dagen met die enorme surfplanken vond ik de netbroekjes het fijnst (zit in je kraampakket en zijn ook in het ziekenhuis)
Daarna had ik gewoon boxers/onderbroeken normale maat. Toen die surfplanken niet meer nodig waren zeg maar... tja het is even afzien :)
Ik heb die netbroekjes versleten! En paar meegenomen van uit het ziekenhuis. Boxers van man zitten ook goed en anders rekbare boxershorts van Hema. Bij Zeeman heb je ook grote onderbroeken, maar ik vond die randjes snijden.