24 Reacties

6 maanden geleden

Bananen pannenkoeken 🙂 Wentelteefjes Misschien ander soort smeersel op brood doen, werkt hier☺️

6 maanden geleden

Hier ook mijn dochter wilt helemaal geen brood😭! Uiteindelijk doe ik chocopasta misschien dat ze hem tocht eet nee!! Ze eet echt alleen zelfgemaakte omeleten met kaas maar echt maar 5/6 hapjes. Vindt dit zo moeilijk.

6 maanden geleden

Hier wisselt het enorm per brood beleg Ene dag wil die juist graag pindakaas. Andere dag weigert ie dat en moet er jam op. Dat eet die ineens. At ie voorheen niet.. Of hij wil gewoon een schaal fruit Probeer ook inderdaad maar van alles..

6 maanden geleden

Hier meestal Brinta of cornflakes (Rice crispies) en soms een boterham.

6 maanden geleden

Onze jongen eet graag kwark met musli. Dit eet hij ook liever als een boterham bij het ontbijt.

6 maanden geleden

Reactie op Naomi11

Onze jongen eet graag kwark met musli. Dit eet hij ook liever als een boter ...
Ohja en dan vooral zelf willen eten, helpt ook erg goed haha 😅

6 maanden geleden

Wij doen ook weleens blauwe bessen in de yoghurt, aardbeien en/of banaan 🙂 En zoals gezegd, zelf doen

6 maanden geleden

Mijn dochter eet graag in de ochtend beschuit met beleg

6 maanden geleden

Onze dochter zegt in de ochtend zelf wat ze wil - havermout - yoghurt - bananenpannenkoeken - boterham Vooral variatie en veel fruit bij het ontbijt vindt ze lekker

6 maanden geleden

Hier brinta (met een klein beetje roomboter) of een boterham met beleg naar keuze (zuivelspread, pindakaas, vegapate, jam of dadelstroop). Soms heeft ze wat motivatie nodig of ziet ze ons iets anders eten, dan mag ze dat als haar bord leeg is. Werkt wel

6 maanden geleden

Reactie op Bysaa

Hier brinta (met een klein beetje roomboter) of een boterham met beleg naar ...
Oh en op zondag begint ze met een half bordje pap en dan maken wij croissants en koken/bakken/scramble we eieren en dat eet ze ook lekker van mee

6 maanden geleden

Ik maak elke ochtend havermout met een banaan erdoor geprakt met een beetje honing en kaneel. Dit lepelt ze altijd helemaal uit.

6 maanden geleden

Hier ook havermout, banaan, kaneel. Ik prak de banaan niet eens maar kook hem wel mee zodat ie zacht wordt. Eet hier 2 porties ! Ik eet zelf ook mee

6 maanden geleden

Bananen muffin Appelpannenkoek Omelet met feta, avocado en honing Overnight oats met banaan/appel Havermoutpannenkoek Allemaal super makkelijke en snelle receptjes, als ik geen inspiratie meer heb zoek ik vaak op Pinterest 😅 Hier geef ik altijd fruit bij (banaan/meloen/appel/aardbei)

6 maanden geleden

Reactie op EleniSofia

Bananen muffin Appelpannenkoek Omelet met feta, avocado en honing Overnigh ...
Bananen brood met stukjes donkere chocolade vind m’n dochter ook heel lekker! Granolabar met stukjes noten, deze gebruik is ook als tussendoortje (noten kun je ook weglaten)

6 maanden geleden

Yoghurt of kwark met fruit, Crackers met Beleg, bananenpannekoeken, meestal in elk geval iets van fruit erbij daar is ze gek op ☺️

6 maanden geleden

3 boterhammen, Griekse yoghurt bij mama mee eten en daarna nog een sinaasappel met een beker melk

6 maanden geleden

Ons zoontje is ook niet zn brood eter maar als wij moeten werken die dag krijgt hij toch echt brood 🤣🙈.Tegenwoordig kan hij zelf zeggen wat hij op zijn boterham wil. Dat scheelt een hoop. Verder is hij dol op yoghurt. Soms bak ik bananen pannekoeken, omelet, poffertjes, wafels, crois enz. Dit doe ik meestal in de middag dan maken we er een feestje van als mijn man of ik vrij zijn. Hij is ook dol op smoothies🤣

6 maanden geleden

Standaard is hier yoghurt met havermout en iets van fruit. Soms door de yoghurt, soms er naast. En een beker water of thee. Melk drinkt onze dochter niet, dus om zo te starten met yoghurt heeft ze in ieder geval al wat calcium binnen 😊

6 maanden geleden

Yoghurt met havermout en fruit. Hij eet heel graag fruit dus dan gaat de havermout er altijd in. Als hij een keer geen zin heeft laat ik hem aan het lipje van het yoghurt potje likken (fruitsmaak plantaardig zonder suiker) en dat herinnert hem eraan dat hij het lekker vindt en dan eet hij er toch van ;) het likken op zelf vindt hij ook leuk wat een leuk momentje creëert en geen strijd om de lepel erin te proppen voor de eerste hap. Meestal eet hij alles, soms laat hij over en dat krijgt hij als dessert later op de dag 😄