24 Reacties
6 maanden geleden
Bananen pannenkoeken 🙂
Wentelteefjes
Misschien ander soort smeersel op brood doen, werkt hier☺️
6 maanden geleden
Wij doen ook weleens blauwe bessen in de yoghurt, aardbeien en/of banaan 🙂
En zoals gezegd, zelf doen
6 maanden geleden
Mijn dochter eet graag in de ochtend beschuit met beleg
6 maanden geleden
Hier ook havermout, banaan, kaneel. Ik prak de banaan niet eens maar kook hem wel mee zodat ie zacht wordt. Eet hier 2 porties ! Ik eet zelf ook mee
6 maanden geleden
Bananen muffin
Appelpannenkoek
Omelet met feta, avocado en honing
Overnight oats met banaan/appel
Havermoutpannenkoek
Allemaal super makkelijke en snelle receptjes, als ik geen inspiratie meer heb zoek ik vaak op Pinterest 😅
Hier geef ik altijd fruit bij (banaan/meloen/appel/aardbei)
6 maanden geleden
Reactie op EleniSofia
Bananen muffin
Appelpannenkoek
Omelet met feta, avocado en honing
Overnigh ...
Bananen brood met stukjes donkere chocolade vind m’n dochter ook heel lekker!
Granolabar met stukjes noten, deze gebruik is ook als tussendoortje (noten kun je ook weglaten)
6 maanden geleden
Ons zoontje is ook niet zn brood eter maar als wij moeten werken die dag krijgt hij toch echt brood 🤣🙈.Tegenwoordig kan hij zelf zeggen wat hij op zijn boterham wil. Dat scheelt een hoop.
Verder is hij dol op yoghurt. Soms bak ik bananen pannekoeken, omelet, poffertjes, wafels, crois enz. Dit doe ik meestal in de middag dan maken we er een feestje van als mijn man of ik vrij zijn.
Hij is ook dol op smoothies🤣
6 maanden geleden
Yoghurt met havermout en fruit. Hij eet heel graag fruit dus dan gaat de havermout er altijd in. Als hij een keer geen zin heeft laat ik hem aan het lipje van het yoghurt potje likken (fruitsmaak plantaardig zonder suiker) en dat herinnert hem eraan dat hij het lekker vindt en dan eet hij er toch van ;) het likken op zelf vindt hij ook leuk wat een leuk momentje creëert en geen strijd om de lepel erin te proppen voor de eerste hap. Meestal eet hij alles, soms laat hij over en dat krijgt hij als dessert later op de dag 😄