12 Reacties

茅茅n jaar geleden

Dit zou ik zo graag willen. Ik ben zelf 20 (30 nov word ik 21) en ben voor het eerst moeder van een prachtige 3 maand oude dochter. Ben recentelijk verhuisd van het noorden naar het zuiden en ken hier niemand behalve een paar vrienden van mijn partner. Persoonlijk zou ik deze beurs echt een hele goeie kans vinden om een paar nieuwe mensen te ontmoeten.

茅茅n jaar geleden

Het lijkt mij heel leuk, maar voor mij is de afstand echt te groot. Woon in het oosten van het land en dit houdt mij dus echt tegen om naar zo iets te gaan.

茅茅n jaar geleden

Wat super leuk !

茅茅n jaar geleden

Persoonlijk zou ik dat niet doen. Ik woon in het noorden. Daarnaast zijn we afgelopen jaar naar de negenmaandenbeurs geweest en wij vonden het echt zo tegenvallen. Het enige wat leuk was, was de 3D echo. Voor ons geen negenmaandenbeurs meer.

茅茅n jaar geleden

Heel leuk, alleen zou ik vanwege de afstand niet zo snel komen (Brabant)

茅茅n jaar geleden

Ik vind het idee wel leuk, maar vind zo鈥檔 beurs te druk en te ver weg. Dus zou niet gaan.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Dvhil

Het lijkt mij heel leuk, maar voor mij is de afstand echt te groot. Woon in ...
Hier het zelfde, wij zijn dit jaar wel op de negen maanden beurs geweest vond het echt leuk ook (partner wat minder馃榿). Maar zo een eind reizen met onze kleine is gewoon geen doen.

茅茅n jaar geleden

Mwah heb hier niet echt behoefte aan. 1. Tis te ver met een kleintje vanuit Limburg. 2. Vond de beurs vorig jaar een beetje tegenvallen door het ontbreken van een paar grote merken. 3. Ik moet zeggen dat ik dan liever afspreek met het clubje van de Centering Pregnancy van mijn verloskundige. Deze dames + baby's ken ik beter, komen uit de buurt en maken gebruik van dezelfde voorzieningen (verloskundige, consultatiebureau, opvang, etc.) Dat praat makkelijker dan een vreemde die je alleen via haar nickname op 24baby kent.

茅茅n jaar geleden

1. Ver weg (brabant) 2. Kost geld (ticket, brandstof, tijd, voedsel). 3. Valt enorm tegen (heb 1 ding gekocht, rest kon je krijgen/winnen maar kost wel je persoongegevens 馃えzelfs de tas die je kon kopen viel enorm tegen....)

茅茅n jaar geleden

Reactie op Wolflover2001

Dit zou ik zo graag willen. Ik ben zelf 20 (30 nov word ik 21) en ben voor ...
Buurtmamas.nl al uitgeprobeerd?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sopermama-Lisa

1. Ver weg (brabant) 2. Kost geld (ticket, brandstof, tijd, voedsel). 3. Va ...
+1

茅茅n jaar geleden

Mij ga je daar voor geen goud zien