16 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb van noppies een hele fijne. Heb hem alleen al 3 jaar geleden gekocht tijdens de zwangerschap van m'n oudste dochter

3 jaar geleden

Reactie op irissb

Ik heb van noppies een hele fijne. Heb hem alleen al 3 jaar geleden gekocht ...
https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding/noppies-pyjamabroek-charlie-night-sky-90n4417-p277.html Volgens mij is dit hem. Hij valt bij mij wel langer dan op de foto's staat ik ben ongeveer 1,80m dus qua lengte ook wel fijn
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Hunkemoller even kijken. Ik heb gewoon een normale van dunne elastische stof en rekt lekker ver mee. Ook mijn normale shortama van Hunkemoller rekt mega ver mee.

3 jaar geleden

Bevaljurkje.nl

3 jaar geleden

Reactie op Margot1988

Bevaljurkje.nl
Ben echt op zoek naar een pyjamabroek. Bevaljurkje hoor ik ook goede verhalen over en heb ik besteld inmiddels. Echter vind ik het ook fijn om een lekkere broek te hebben zodat je heerlijk oncharmant in elke positie kan zitten of staan 😅

3 jaar geleden

Reactie op Pipo092

Ben echt op zoek naar een pyjamabroek. Bevaljurkje hoor ik ook goede verh ...
Ze hebben hier heerlijke leggings, ik heb naast een jurkje ook 2 leggings besteld 🙊🙊🙊

3 jaar geleden

Haha ik las dit om half 6 vanochtend en heb in bed liggen online shoppen. Daarna weer in slaap gevallen. Voor 100 euro aan nachtjapons besteld en dit chill pak!

3 jaar geleden

Deze zitten lekker! Ook voor na de tijd, niet per se zwangerschapsbroek.

3 jaar geleden

De joggingbroek van mijn man😊 had vanalles gekocht, maar dat zat het beste.

3 jaar geleden

Bij de h&m heb je fijne joggingbroeken. Zijn van een dunne stof. Heb hier 3 lange van. De vorige keer ook na mijn bevalling een tijd gedragen

3 jaar geleden

Bij de prenatal heb ik 2 setjes gekocht. 1 met een lange broek en 1 met een korte broek. Nu te dragen in je zwangerschap en straks ook met voeden

3 jaar geleden

Reactie op Lbaby2

Deze zitten lekker! Ook voor na de tijd, niet per se zwangerschapsbroek.

3 jaar geleden

Kijk ook zeker eens bij bonprix! Heb ik de vorige keer een harembroek en een voedingsnachthemd gekocht en ben ik heel blij mee

3 jaar geleden

Bij de Action hebben ze nu relaxte broeken die ook niet te dik zijn en budgetproof.

3 jaar geleden

https://www.zalando.nl/dp-maternity/ Een paar jaar geleden in mijn vorige zwangerschap een lange, dunne broek van dit merk besteld bij Zalando. Beste aankoop ooit ☺️