5 Reacties
3 maanden geleden
Alsin gewoon in het lokaal? Lijkt me gek. Mijn zoontje gaat volgende week wennen en de week erop over (gaat 1 dag id week). Maar als het goed is hebben ze gewoon slaapkamers ook bij de peutergroep.. lijkt me? Ik ga het in ieder geval navragen nu..
Bemoediging: het zal even wennen zijn.. maar uiteindelijk komt het vast helemaal goed! Als alle kindjes het zo doen, kan die van jou het vast ook!
3 maanden geleden
Onze kleine zit op een relatief klein kinderdagverblijf, waar ze eigenlijk de hele zomer al steeds samen gespeeld hebben (baby en peutergroep). Maar toch is het een beetje wennen hoor! Ze slaapt nu met een dekentje ipv slaapzak (richtlijn vanwege brandveiligheid) en op een andere slaapkamer. Gisteren wilde ze daar niet slapen en hebben ze haar alleen in nog een andere slaapkamer gelegd 😅.
Verder gaat het nu al bijna 3 weken prima, maar was het gewoon even wennen!
3 maanden geleden
Onze jongen vond het ook even spannend, en moest 3 weken met het wegbregen huilen maar dat is nu al een aantal weken niet meer dus heel fijn voor hem maar ook voor ons 🙈 Hij vind het echt leuk daar en doet het echt super goed! Ook bij hem op het KDV slapen ze op de groep op een stretcher en daar keek ik vooral tegen op maar dat doet hij sinds dag 1 echt meteen goed!
3 maanden geleden
Wij hebben in onze kribbe 3 groepjes (baby/kruipers/peuters). De twee groepen speelden al vaak samen, zeker als het mooi weer is buiten. S ochtend en ‘s avonds zitten ze ook al samen als er al paar kindjes weg zijn. De grootste wijziging is dat ze nu bij de peuters ook op laag bedje slaapt - ze heeft dit al paar keer gedaan in vorig groepje en ik had hier wat schrik voor dat ze er steeds uit ging kruipen maar is eigenlijk heel vlot gegaan. Alle kindjes gaan samen slapen en ze volgen voorbeeld van oudere kindjes dus daar zou ik me niet te druk in maken - dit komt zeker goed! :-)
Onze dochter is maandag gestart bij de peuters en is heel vlot verlopen ;-)!