16 Reacties
3 jaar geleden
Ik vind de luiers van Kruidvat zelf fijner dan die van Pampers. Ze zijn makkelijk om te doen. Ook nemen ze plas goed op, waardoor mijn zoontje goed droog blijft.
Fijn bijkomend voordeel is dat je de luiers kan omruilen voor een grotere maat als ze niet meer passen, ook zonder bon.
3 jaar geleden
Ik heb de ervaring dat elk kindje anders erop reageert
Heb veel succes verhalen gehoord, dus ik heb het ook eerst uitgeprobeerd. Hier geen succes (vuurrode billen)..
Dus hier toch Pampers premium protection.
Wanneer ik die bestel/nodig heb, vergelijk ik alle aanbiedingen. Tot nu toe nog elke keer de Wehkamp als goedkoopste. Rekenen we de prijs per luier uit..
3 jaar geleden
Reactie op PetraP
Ik heb de ervaring dat elk kindje anders erop reageert
Heb veel succes verh ...
Op luieraanbiedingen.net krijg je een hele lijst met alle aanbiedingen per merk en de goedkoopste boven aan 😊
3 jaar geleden
Zelf vind ik de luiers van pampers stugger. Zowel die van pampers als van Kruidvat geprobeerd, zeer tevreden over Kruidvat luiers, goede pasvorm en naar mijn mening zachter. Geen huidproblemen bemerkt tot nu toe ( kleine is nu 4,5 week) en we gebruiken ze 3 weken.
3 jaar geleden
Ik vind de luiers van kruitvat helemaal niks, sorry voor alle mensen hier die ze top vinden. Ik vind het maar dunne ondingen. 1 druppel plas en de romper en kleertjes van de kleine waren weer nat. Ik kon hem elk half uur een luier verschonen met de kleertjes erbij. Pampers vangt 100%, kruitvat bij mijn kindje niet eens 10% voor mijn gevoel. Hierzo na een pak proberen de rest toch echt regelrecht naar buiten gemikt.
3 jaar geleden
Wij gebruiken Kruidvat luiers en dat gaat prima. Had luiers van Pampers gehad van familie en die zijn natuurlijk ook heel goed en ik denk dat die van Pampers hele grote/natte boodschappen misschien iets beter beschermen maar wij hebben geen nadelen verder ondervonden met die van Kruidvat. En dat scheelt inderdaad enorm in kosten!
3 jaar geleden
Ik vind de luiers van Kruidvat ook erg fijn.. persoonlijk fijner dan die van de Pampers..
3 jaar geleden
Ik vind de luiers van pampers helemaal niet zo fijn. Wij hadden verschillende proefpakketten van kruidvat, pampers, etos en bamboonature. Pampers vond ik het minst prettig, bamboonature is erg duur. Etos vond ik verrassend fijn maar ik had al grote verpakkingen van kruidvat gekocht, deze zijn prima.
Wij gebruiken nu ook wasbare luiers en dat is even wennen maar ook wel prettig, ik vind vooral dat die minder stinken.
3 jaar geleden
Wij hadden een proefpakket pampers en vonden dat echt geen fijne luiers. Wij gebruikten in maat 1 Kruidvat pure & soft en vonden die top. Nu heb ik in maat 2 echt een heleboel luiers liggen vanwege de luiertaarten en dat zijn de gewone van Kruidvat. Merk wel dat deze vochtig worden als ze echt vol zitten. Als al deze luiers op zijn, gaan wij weer over naar Kruidvat pure & soft. Onze dochter heeft nog geen luieruitslag gehad.
3 jaar geleden
Voor de oudste overdag altijd kruidvat luiers gebruikt. Omdat hij in de nacht erg veel plast wel pampers gebruikt. Voor de 2e hadden we in het ziekenhuis de pampers maar hier krijgt hij uitslag van in het ziekenhuis, kraamzorg en consultatiebureau zeiden ze stap ze snel als mogelijk over na kruidvat luier. En binnen 2 dagen was de uitslag weg. 2e had uitslag op billen en liezen.
3 jaar geleden
We waren gestart met kruidvat, alleen overgestapt op pampers. Ze kreeg wel hele enorme striemen in de liezen van kruidvat. Pampers zijn bij haar flexibeler op die plekken. Striemen hou je altijd, alleen een stuk minder.
Mocht het je om de kosten te doen zijn, ik heb ze besteld op onlineluiers.com. Dan betaal je net zoveel als bij de kruidvat.