17 Reacties

3 jaar geleden

Ik geef gewoon pyjama papje van gewoon Kruidvat merk verschillende smaken en hij vind het lekker, laatste fles voor het slapen gaan krijgt hij

3 jaar geleden

En gebruiken jullie een grotere speen? Gebruik de MAM fles speen 1.

3 jaar geleden

Reactie op E12

En gebruiken jullie een grotere speen? Gebruik de MAM fles speen 1.
Hij krijgt zijn normale melk flessen in zijn dr Brown fles, en zijn pap fles geef ik in een difrax fles waarvan ik het speengaatje gewoon met een schaar wat groter heb gemaakt

3 jaar geleden

Ik geef om de paar dagen een papfles maar ze gaat er echt niet langer door slapen hoor. Maak deze op en dan stop ik er mee in de avond. Heb van de ah de bio gekocht die is 6 mnd plus en is voor de ochtend.

3 jaar geleden

Reactie op Dvhil

Ik geef om de paar dagen een papfles maar ze gaat er echt niet langer door ...
Ah Oké! Kan het proberen dacht ik.

3 jaar geleden

Reactie op E12

Ah Oké! Kan het proberen dacht ik.
Ja zeker kan altijd! Hier kwam ze alleen gewoon op hetzelfde tijdstip als normaal. Doel was bij mij ook niet echt doorslapen maar wennen aan granen.

3 jaar geleden

AH Biologisch Ontbijtpap spelt 6+ #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi482908 ik ga nu deze gebruiken op advies van de dietist

3 jaar geleden

Reactie op Dvhil

AH Biologisch Ontbijtpap spelt 6+ #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/ ...
Doe je dit dan door de fles met melk?

3 jaar geleden

Reactie op E12

Doe je dit dan door de fles met melk?
Ja, deed ik bij de rijstepap ook

3 jaar geleden

Er zit vrij veel suiker in. Is de vraag of je dat wil voor je kindje. Over het algemeen slapen kindjes er geen seconde langer om.

3 jaar geleden

Reactie op Whatififly

Er zit vrij veel suiker in. Is de vraag of je dat wil voor je kindje. Over ...
Oké. Is Olvarit haverpap 6+ beter?

3 jaar geleden

Reactie op Dvhil

Ja, deed ik bij de rijstepap ook
Oké!

3 jaar geleden

Ik heb ze 2 dagen geleden gekocht en geprobeerd maar helaas, hij slaapt niet door. Hij vind ze wel lekker.

3 jaar geleden

Reactie op E12

Oké!
Wel flesvoeding melk geen gewone koemelk 😁 bij die speltpap van de ah staat met opvolgmelk daar ga ik komende week mee starten. Dus dan ga ik die eens proberen

3 jaar geleden

Reactie op Dvhil

Wel flesvoeding melk geen gewone koemelk 😁 bij die speltpap van de ah staa ...
Hier ook bijna starten met opvolg melk. Alleen las ik iets van dat ze dan niet meer dan een bepaalde hoeveelheid mogen hebben ( ze krijgt hier nog 1 flesje "teveel"

3 jaar geleden

Reactie op E12

Hier ook bijna starten met opvolg melk. Alleen las ik iets van dat ze dan n ...
Ja hebben we het hier laatst op het forum ook over gehad. Alleen ik heb het maar op 1 plek terug kunnen vinden... wat ik begrijp is dat ze aan 800cc genoeg zouden hebben op een dag in combi met de hapjes. Ik ga gewoon over. Aangezien er meer ijzer in 2 zit en je kleine dat wel nodig heeft. T hoeft niet, maar dan is het wel belangrijk genoeg ijzerrijk voedsel aan te bieden. En ik wil daar geen druk op leggen.

3 jaar geleden

Mijn CB raadt het erg af om een papfles te geven. Schijnt slecht te verteren te zijn voor de darmen op die manier. Liever met een lepel geven. En ik moet je teleurstellen, pap gaat waarschijnlijk niet helpen in het doorslapen. Kind slaapt pas door als het er aan toe is