9 Reacties

3 jaar geleden

Jaa goed dat je dit deelt! Helemaal mee eens!

3 jaar geleden

Helemaaal gelijk!!! Heel veel tekenfilm zijn zo slecht eigenlijk. Mijn dochter mag maar naar 1 tekenfilm kijken en dat is in het turks☺️ Nederlands leert ze van mij.

3 jaar geleden

Reactie op momy2022E

Helemaaal gelijk!!! Heel veel tekenfilm zijn zo slecht eigenlijk. Mijn doch ...
Wat kijkt jouw dochter? Hier ook Turks en die van mij kijkt eigenlijk alleen maar Niloya 🙈

3 jaar geleden

Mijn zoon van bijna 4 kijkt beide. Ik vind zelf Bluey veel leuker dan Peppa (stondvervelend dat geknor) maar ik heb nou niet het idee dat hij van Peppa slechte dingen oppikt. Als hij over peppa praat is het meer in de trend van “peppa/susie etc gingen ook logeren!”. Ik denk dat ze meer meekrijgen van hoe wij doen dan een tekenfilm serie persoonlijk. Tot een bepaalde hoogte uiteraard, ik heb het dan over de normale series uiteraard

3 jaar geleden

Reactie op Sea387

Wat kijkt jouw dochter? Hier ook Turks en die van mij kijkt eigenlijk allee ...
Hihi grappig want mijn dochter kijk en mag alleen maar Niloya☺️! Verder vindt ik alles onzin☺️

3 jaar geleden

Reactie op momy2022E

Hihi grappig want mijn dochter kijk en mag alleen maar Niloya☺️! Verder vin ...
Echt he, vroeger stoorde ik mij heel erg aan Niloya (had natuurlijk geen kinderen toen🤣). Maar nu denk ik hey, de onderwerpen zijn gewoon erg goed en leerzaam 😄

3 jaar geleden

Reactie op Sea387

Echt he, vroeger stoorde ik mij heel erg aan Niloya (had natuurlijk geen ki ...
Jaaa zekerrr!! Best leerzaam🤭 vooral als oma en opa pratrn lacht ze hoe is ze bij jou?

3 jaar geleden

Goed dat je hier over nadenkt! Mijn zoontje kijkt nog geen tv. Dit is een bewuste keuze. De wereld om hem heen is al een groot beeldscherm op zich ☺️

3 jaar geleden

Reactie op momy2022E

Jaaa zekerrr!! Best leerzaam🤭 vooral als oma en opa pratrn lacht ze hoe is ...
Als ik Niloya zeg kijkt ze al blij. En ze gaat 'dansen' als het intro liedje hoort 😍. Ze heeft ook een tospik speeltje, en dat associeert ze ook echt met Niloya. Zo grappig om te zien.