10 Reacties
één dag geleden
Ik herken dat gedrag ook, denk wel in mindere mate. Maar hier al een paar dagen erg vroeg op en laat maar bed, dus echt korte nachten. Zo slopend!
9 uur geleden
Reactie op Malissa28
Hoe gaan jullie om met dit gedrag.. ik heb geprobeerd het te negeren,
Ik he ...
Ik probeer met positive parenting tips en met mijn kleine dochter te praten, emoties uitleggen of gewoon probeer om haar te helpen in de behandeling van de emoties dat ze voelt.
Het is best moeilijk en we moeten heel veel geduld hebben..en daarvoor, heb je goede energie nodig om rustig te blijven..
5 uur geleden
Hier precies hetzelfde. Vind het zo heftig. Hij heeft een onwijze woede in zich😶. Schoppen, slaan, continu uitdagen en grenzen opzoeken, schreeuwen enz.
Hij was altijd al een drukke en ondeugende peuter maar dit is echt next level.🙈 Voel me echt een politie agent. Heb nu zoiets van choose your battles .
Merk ook dat hij onwijs moe is de laatste tijd. Eerst had hij genoeg aan 1,5 uur slaap om 13 uur en nu is hij helemaal kapot om 12 uur en slaapt zo tot 15 uur.
4 uur geleden
Reactie op Mommytobe1008
Hier precies hetzelfde. Vind het zo heftig. Hij heeft een onwijze woede in ...
Hier vind ik het ook vrij heftig. Vooral nu dat we ook nog een newborn er bij hebben van nu 3 week. Onze peuter hoeft maar één keer te gieren omdat mama nee zegt en het is met beide feest. Gezellig dus 🫠
2 uur geleden
Reactie op BlackFairy
Hier vind ik het ook vrij heftig. Vooral nu dat we ook nog een newborn er b ...
Ooh dat klinkt ook niet fijn! Dat ze allebei op hetzelfde moment huilen vind ik nog steeds lastig 🫣
Onze peuter is nu wel redelijk gewend dat hij soms even moet wachten omdat mama met zijn broertje bezig is.
Soms moet hij wachten soms zijn broertje 🤷🏻♀️