10 Reacties

3 jaar geleden

Wij hadden hem via marktplaats om te proberen, vond het helemaal niets. Er komt elke keer een andere dosering uit, dus niet zo betrouwbaar. Voor in de luiertas is hij ook nog best groot in vergelijking met een poedertoren.

VRIEND

3 jaar geleden

Wij zijn er super tevreden over! Hebben er nog 1 bijgekocht als verschoontje als die in de vaatwasser moet. Merk wel dat je na elke klik even moet schudden anders blijft er wat achter in het vakje. Ons meisje drinkt telkens andere hoeveelheden dus dit is voor ons ideaal

3 jaar geleden

Super onhandig! Na het vullen moet je een paar keer draaien zodat alle vakjes gevuld zijn, hierbij verlies je soms al wat poeder. Als hij bijna leeg is en dat heb je niet door, krijg je niet-volle schepjes dus kan je je hele flesje weggooien. Iedere keer als ik 'm omdraaide, verloor ik al wat poeder... Ik neem voor onderweg nu gewoon zo'n torentje mee. En als ik een hele dag weg ben, naar (schoon-) ouders ofso zijn we vaak toch al met de auto en nemen we al veel mee dus dan neem ik de hele poederbus mee

3 jaar geleden

Wij hebben 'm en vinden het handig maar je moet inderdaad wel goed opletten dat er niks achterblijft en tijdig bijvult. Zag wel dat er nu ook nog een andere poederbus bestaat; de powdy. Heeft goede reviews dus wellicht het proberen waard?

3 jaar geleden

Geen goede ervaring, als je wil mag je hem hebben haha. Als hij begint op de raken dan komt er al minder melkpoeder in de vakjes en je moet goed kijken of de vakjes goed gevuld zijn en zich helemaal legen. Maar goed, ken ook mensen met betere ervaringen

3 jaar geleden

Reactie op LVM2019

Wij hebben 'm en vinden het handig maar je moet inderdaad wel goed opletten ...
Ik ging er naar opzoek maar deze is dus ook van Philly馃槀

3 jaar geleden

Reactie op Bysaa

Ik ging er naar opzoek maar deze is dus ook van Philly馃槀
Oh dat zou kunnen. Maar dit is dan een nieuwer model en werkt misschien beter dan het origineel?

3 jaar geleden

Reactie op LVM2019

Oh dat zou kunnen. Maar dit is dan een nieuwer model en werkt misschien bet ...
Ja wie weet!

3 jaar geleden

Klonk ons ook heel handig in de oren maar hebben 'm verkocht via marktplaats vanwege alle negatieve ervaringen die hieronder al genoemd zijn. Vond het echt niet te vertrouwen.