13 Reacties

4 jaar geleden

Ja dat herken ik wel dat heb ik ook. Ben vandaag 10 weken en 1 dag. Het is super pijnlijk.

4 jaar geleden

Ik heb ook al een aantal weken last van mijn stuitje, vervelend ook met zitten. Ik ben naar een oefentherapeut/mensendieck aan het gaan en zij heeft me oefeningen meegegeven voor m'n stuitje/bil/bekken om die spieren losser te krijgen en verder gebruik ik een balanskussen, vind ik ook fijn werken. Is nog niet helemaal weg, maar wel al beter dan het was!

4 jaar geleden

De banden van de baarmoeder zitten vast aan het schaambeen en het stuitje. Ik denk dat je last hebt van het oprekken van de banden door het groeien van de baarmoeder.

VRIEND

4 jaar geleden

Ja! Ik heb dit sinds 3 dagen, ben bijna 10 weken. Doet erg veel pijn bij het opstaan, lopen, bukken... vooral als ik even gezeten of gelegen heb. Heb het opgezocht en kan wel voorkomen bij de eerste weken van de zwangerschap, maar echt fijn is het niet. Kon mijn zoontje vannacht niet eens optillen toen hij moest huilen😅

4 jaar geleden

Geen last van mijn stuitje, maar wel al sinds de postieve test een pijnlijk rechter zitbot. En ik zit de hele dag voor mijn werk... Geen idee of het gerelateerd is aan de zwangerschap!

4 jaar geleden

Ik heb sinds 2 dagen hevige spierpijn in m'n bilspieren. Iemand die dit ook heeft? Of weet wat het kan zijn?

4 jaar geleden

Ik heb sinds 2 dagen hevige spierpijn in m'n bilspieren. Iemand die dit o ...
Toevallig dat heb ik ook. Vooral rechts. Kan af en toe niet eens zitten omdat m'n spieren verkrampen. Vooral in m'n bovenbil.

4 jaar geleden

Jaa dit heb ik oook sinds een week ben ook 10 weken. Soms kan ik niet draaien en normaal zitten. Mijn stuit doet ook echt zeer. Het komt samen met een kramp in me linkerbil alsof ik heftige spierpijn heb daar. Wie weet hoe dit komt?

4 jaar geleden

Jaa dit heb ik oook sinds een week ben ook 10 weken. Soms kan ik niet draaien en normaal zitten. Mijn stuit doet ook echt zeer. Het komt samen met een kramp in me linkerbil alsof ik heftige spierpijn heb daar. Wie weet hoe dit komt?

4 jaar geleden

4 jaar geleden

4 jaar geleden

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op illie01

Jaa dit heb ik oook sinds een week ben ook 10 weken. Soms kan ik niet draai ...
Internet: Als je zwanger bent kunnen al je gewrichten en spieren soepeler worden door het hormoon progesteron. Zo ook je bekken en je stuitje. Door je groeiende baarmoeder en je veranderende houding, kunnen je bekken en het stuitje overbelast raken, wat dus pijn kan gaan doen. Dus ik denk dat dit het is... al is het erg vervelend!!