15 Reacties
4 jaar geleden
Ik zou naar een andere verloskundige gaan als dat kan. Als ze nu al weinig actie ondernemen met iets belangrijks. Laat staan bij de bevalling. Ikzelf zou dan geen vertrouwen meer in haar hebben. Wij hebben verschillende bij de praktijk, weet niet of dat bij jou ook zo is? Anders een andere verloskundige benaderen. Jou kindje en jijzelf zijn het belangrijkst!
4 jaar geleden
Ik zou naar een andere verloskundige gaan als dat kan. Als ze nu al weinig ...
Ik ben net gebeld door de assistente, ze zei even een afspraak inplannen om je bloeddruk te meten? Ik dacht nou ja zeg. Ik heb gelijk spoednummer gebeld om verloskundige weer te spreken. Ik zei ik voel me echt niet serieus genomen, al 3 weken is mijn bloeddruk meerdere malen gemeten, die is altijd goed. Er is iets gevonden in mijn urine, waarom word daar niet naar gekeken? Toen ze zei oh dan heb ik het verkeerd begrepen, wat wil je dat ik doe?
Haha ik moest bijna lachen... Ik zei Geen idee, jij hebt er verstand van neem ik aan? Toen zei ze ik bel even de gynaecoloog in het ziekenhuis vragen wat zij hiermee kunnen.
Dussss, ik word dalijk weer terug gebeld🙃
Dankjewel voor jullie reacties in ieder geval❤️
4 jaar geleden
Reactie op Linsbaby
Vraag of je huisarts je doorverwijzen geeft. Dat kan je huisarts ook. Dan z ...
ben net gebeld door de assistente, ze zei even een afspraak inplannen om je bloeddruk te meten? Ik dacht nou ja zeg. Ik heb gelijk spoednummer gebeld om verloskundige weer te spreken. Ik zei ik voel me echt niet serieus genomen, al 3 weken is mijn bloeddruk meerdere malen gemeten, die is altijd goed. Er is iets gevonden in mijn urine, waarom word daar niet naar gekeken? Toen ze zei oh dan heb ik het verkeerd begrepen, wat wil je dat ik doe?
Haha ik moest bijna lachen... Ik zei Geen idee, jij hebt er verstand van neem ik aan? Toen zei ze ik bel even de gynaecoloog in het ziekenhuis vragen wat zij hiermee kunnen.
Dussss, ik word dalijk weer terug gebeld🙃
Dankjewel voor jullie reacties in ieder geval❤️
4 jaar geleden
Reactie op soontobeMommy2022
ben net gebeld door de assistente, ze zei even een afspraak inplannen om je ...
Pff echt wel erg dat je er zelf achteraan moet. Dalijk ga je bevallen en vraagt ze ook wat wil je dat ik doe 🤣 ben blij dat ze iig actie gaat ondernemen! Echt op je strepen staan hoor!
4 jaar geleden
Pff echt wel erg dat je er zelf achteraan moet. Dalijk ga je bevallen en vr ...
😂😂 ja zo iets of erger ik weet niet wat ik moet doen hoor. Nooit eerder gezien of van die film was dierenarts hiervoor maar is bijna hetzelfde 😂😂 nee niet echt een lekker idee. Beter een doorverwijzing.
4 jaar geleden
Mijn urine is zelfs nog niet 1 keer gecontroleerd geweest😅 ik ben 28w+3? Is dit een standaard controle of moet ik hier zelf naar vragen? Ben van Belgie
4 jaar geleden
Och meid toch. Ik heb ook bij de eerste zwangerschap een lakse gehad. Helaas liep die zwangerschap mis. Maar ik zat te huilen en zij zette zo de deur open en zei je word gebeld door de gynaecoloog. Eenmaal thuis heb ik meteen een andere vk gebeld en kon meteen komen zij bevestigde het ook. Maar heb zeker nog 1 uur daar gezeten en werd echt voorgelicht voor een curettage of natuurlijk of met tabletten. Nu ben ik inmiddels 28 weken en heb door mijn onzekerheid al heel wat echos gehad en kan elke 3 weken langskomen. Ik zou aanraden een ander te gaan zoeken waar je gehoord word. Het voelt ook fijner tijdens je bevalling als je echt iemand heb die je kan vertrouwen. En ik heb ook meerdere vk maar alle 4 even lief en medelevend.
4 jaar geleden
Bij vergiftiging zijn er veel meer symptomen dan alleen maar proteïne in de urine. Denk aan hoge bloeddruk, pijn in de bovenbuik, hoofdpijnen enz. Ik weet niet of dit bij jou ook allemaal aan de orde is? Alleen proteïne in de urine is namelijk geen alarm signaal, dus als dat alleen het geval is, snap ik hun reactie ook wel weer. Maar dat is een stukje achtergrond informatie wat ik niet uit jouw verhaal kan halen.
4 jaar geleden
Mijn urine is zelfs nog niet 1 keer gecontroleerd geweest😅 ik ben 28w+3? I ...
Normaal gezien wordt dit standaard vanaf 24 weken zwangerschap gedaan in België. Op 16 weken controleren ze ook je urine op een mogelijke blaasontsteking. Althans zo gebeurt het in de ziekenhuizen in mijn omgeving (provincie Antwerpen).
4 jaar geleden
Reactie op JenteAerts
Normaal gezien wordt dit standaard vanaf 24 weken zwangerschap gedaan in Be ...
Hmmm zal er toch eens naar vragen dan op de volgende controle 🤔 dankjewel! Ik provincie Oost-vlaanderen, dus zal wel hetzelfde zijn ❤️