13 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg

3 jaar geleden

Mijn zoontje vind zijn hapjes heeeerlijk maar het spugen blijft😬. Gelukkig niet meer zn grote hoeveelheden als dat het was. Het is niet dat bepaald voedsel beter lijkt te gaan... Alles komt er altijd wel een beetje uit.

3 jaar geleden

Hier een reflux baby waarbij het wel iets beter lijkt te gaan. Volgens mij niet perse vanwege vast voedsel maar omdat hij nu goed kan zitten.

3 jaar geleden

Mijn dochter geniet van de vaste voeding! Blijft ook redelijk goed binnen tot m’n verbazing. Ik verdik haar melk wel nog met johannesbroodpitmeel. Bij waterige fruitsoorten doe ik ook maar een schepje, dat spuugt ze wel vaak weer uit 😬 Volgens de arts zou het na 6 maanden toch echt langzaamaan beter moeten worden… Wij zijn nog erg afhankelijk van de jbpm helaas!

3 jaar geleden

Reactie op Mommytobe1008

Mijn zoontje vind zijn hapjes heeeerlijk maar het spugen blijft😬. Gelukkig ...
Gelukkig vind hij ze zo lekker. Mijn dochter ook hoor maar ze spuugt nog wel grote hoeveelheden en helaas nu dus ook lekker fruit of groente er bij 🥴.

3 jaar geleden

Reactie op Whatififly

Hier een reflux baby waarbij het wel iets beter lijkt te gaan. Volgens mij ...
Ojaa fijn dat hij al goed kan zitten! Dat zal zeker schelen 🥰

3 jaar geleden

Mijn dochter geniet van de vaste voeding! Blijft ook redelijk goed binnen t ...
Fijn dat het goed binnen blijft bij je dochter. En slim om de hapjes ook met jbpm te verdikken. Mijn dochter gaat niet zo lekker op verdikkingsmiddel dus we gebruiken hier niets, helaas spuugt ze ook het vaste voedsel veel uit. Onze arts gaf aan dat het zelfs wel tot 1.5 jaar kan duren 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

3 jaar geleden

Gelukkig vind hij ze zo lekker. Mijn dochter ook hoor maar ze spuugt nog we ...
Mmm balen! 😑 Ik probeer wel altijd de hapjes wat dikker te laten. Zitten hier ook nog steeds aan de ar voeding en 2 schepjes jbpm. Kan dit ook nog niet afbouwen want hij krijgt daarnaast nog zijn medicijnen, nexium.

3 jaar geleden

Fijn dat het goed binnen blijft bij je dochter. En slim om de hapjes ook me ...
Wat balen dat ze er niet zo fijn op gaat, hoor je toch wel vaker dat kindjes er last van kunnen hebben inderdaad. Allemaal 🤞🏻🤞🏻 dat het toch snel beter wordt..

3 jaar geleden

Hoi, ik gebruik olvarit. En mijn baby heeft ook last van reflux (verborgen). Hoeveel nutriton kan ik dan gebruiken? Iemand enig idee?

3 jaar geleden

Reactie op Ozzzz

Hoi, ik gebruik olvarit. En mijn baby heeft ook last van reflux (verborgen) ...
Merk je aan je kindje wanneer het omhoog komt? Ik zou beginnen met een klein schepje en mocht je baby dan nog hebben dat het opkomt een klein beetje meer. Ik doe per hap (ongeveer dezelfde hoeveelheid als een potje) maar 1 schepje erbij, is voor ons voldoende!

3 jaar geleden

Merk je aan je kindje wanneer het omhoog komt? Ik zou beginnen met een klei ...
Dankjewel! Ja, het komt inderdaad omhoog..

3 jaar geleden

Reactie op Ozzzz

Dankjewel! Ja, het komt inderdaad omhoog..
Zou dan inderdaad langzaamaan opbouwen mocht dat nodig zijn totdat je merkt dat het minder omhoog komt! Hopelijk werkt dat 😬