10 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb bij mamaloes. Lorelli slabbers besteld. Dit is handdoekstof in de vorm van een slabber, rechthoek en lekker lang. Mn dochter spuugt ook veel en zelfs deze slabbers houden het niet allemaal tegen. Maar dit zijn voor mij nu wel de fijnste. Aan slabbers met gewoon stof heb ik niks.
3 jaar geleden
Heel herkenbaar. Mijn zoontje spuugt heel de dag door 🙈. Heeft hierdoor ook een groeiachterstand, maar dat terzijde 😉
Ik heb het maar geaccepteerd dat hij de hele dag een slabber om heeft en deze 3/4 x per dag verwissel en op elke foto met een slabbers staat😭.
Wij hebben de zeeman slabbers 1 euro per stuk. Zijn rechthoekig dus genoeg kots ruimte 🤣
3 jaar geleden
Slabbers van zeeman! €2 per 2 stuks geloof ik...fijn dat je ze in de nek kunt knopen, je kunt ze dus zo "strakker" om hun nekje heen vastmaken

3 jaar geleden
Reactie op Mommytobe1008
Heel herkenbaar. Mijn zoontje spuugt heel de dag door 🙈. Heeft hierdoor oo ...
Spuugt je zoon heel de dag? Hoe doe je het met fles geven? Je hebt denk ik best wel veel onderzoek gedaan maar zou jou ook willen helpen.. 😊 Lactatiekundige van ons heeft geholpen zoals heel veel tussen stopjes bij fles geven dus om de minuut en maar door tot fles leeg is. En ik ben vorigeweek langs een dame geweest.. oh wil het niet hard op zeggen maar mij dochter spuugt bijna niet meer🙈! Op insta ministijl; ze heeft in haar praktijk mij dochter ontvangen en heeft paar oefeningen gedaan waarvan mij dochter haar lichaam recht is geworden en haar maag wat beter ik raad je 100% aan. Neem een kijkje als je wil zou u echt helpen.. 👍
3 jaar geleden
Spuugt je zoon heel de dag? Hoe doe je het met fles geven? Je hebt denk ik ...
Heel lief en bedankt voor de tip! 😊 Ik ga zeker even een kijkje nemen. Klinkt heel dramatisch :spuugt heel de dag" maar het gaat gelukkig al een stuk beter dan dat het was. Hij spuugt nog steeds de hele dag door maar gelukkig nu mondjes formaat 🙃. Hij heeft last van gecompliceerde reflux en verborgen reflux, heeft hiervoor ook op de neonatologie gelegen. Door de reflux heeft hij een gewichts en groeiachterstand maar die is hij nu wel gelukkig beetje bij beetje aan het inhalen. We hebben alle houdingen al geprobeerd als het gaat om de fles geven, maakt geen verschil helaas. Zijn ook naar de osteopaat en lactatiedeskundige geweest. Daarnaast staat hij onder toezicht bij de kinderarts. Te vaak stoppen met de fles lukt hier niet goed omdat hij behoorlijk gefrustreerd raakt, is heel onrustig, gaat schudden met zijn hoofd en spuugt daardoor deste sneller 🙈.
Wel fijn dat het bij jou minder is geworden!