13 Reacties

2 jaar geleden

Oh wij hebben de rietjesbeker van de action en daarbij is dat niet zo🤔 mijn zoontje kan er heel makkelijk uit drinken

2 jaar geleden

Is het misschien zo dat het rietje precies op de bodem staat van de beker en dat er daardoor moeilijk wat uit komt?

2 jaar geleden

Reactie op Mikjej

Oh wij hebben de rietjesbeker van de action en daarbij is dat niet zo🤔 mij ...
Wij hebben idd ook een rietjesbeker van de action en daar hoef je ook niet in te bijten. Wel vind ze het leuker om het drinken een meter verder uit te spugen dan door te slikken, maar dat is een ander verhaal 😂

2 jaar geleden

Ik heb de mijne van de Kruidvat van het merk avent en die is top. Die heeft dat ook niet en is gewoon een rietje zeg maar.

2 jaar geleden

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-6m-drinkbeker-met-rietje/p/5092095 Deze hebben wij voor onderweg, dat is ook een normale rietjesbeker waar je niet op moet bijten.

2 jaar geleden

Gewoon 1 van de hema, maar ook 1 van de action en die zuigt soms vacuüm aan de onderkant en dan komt er ook niks uit :p

2 jaar geleden

Wij hebben de rietjes beker van de prenatal €4,95 en gaat al van af 8,5 maand goed

2 jaar geleden

Wij hebben er een van Mepal met LittleDutch! Hele fijne beker🙏🏼

2 jaar geleden

Bij die van mepal hoeft dat niet! Werkt bij ons top. Hebben er de eerste keer een beetje yoghurt aan het begin van het rietje gesmeerd en vanaf toen ging het goed! https://www.prenatal.nl/eten-en-drinken/drinkbekers/mepal-rietjesbeker-mio-300ml-5304946.html?hic_camp=google_ads:19716166214:150190225910:649040005867&gclid=EAIaIQobChMIsfWJ7a6HgAMVSgYGAB01JgV_EAQYCCABEgJO3fD_BwE

2 jaar geleden

Het is tegen het lekken, door dat ventieltje loopt er niet zo makkelijk water uit.

2 jaar geleden

Mijn vriend heeft het haar geleerd! Telkens de beker gegeven eigenlijk zei hij en ineens had ze hem door. Ik heb haar dan weer leren drinken uit de 360 graden beker. Ben blij dat ze alles doorheeft; stukje makkelijker. Had er wel een hard hoofd in voor de zomer omdat ze anders alleen melk als vochtbron had.

2 jaar geleden

Wij hebben een rietjesbeker van difrax, hier moet je ook op bijten en zuigen tegelijk. Dit komt omdat er een anti-lek systeem in zit, door het bijten gaat het open en komt er dus drinken door het rietje. Onze dochter heeft er ook even over gedaan om het te begrijpen, maar nu drinkt ze als een tierelier uit dat ding en ik vind het echt top. Geen gelek en gemors :) wij hebben haar eerst de tuitbeker gegeven, totdat ze daar zelf aan begon te zuigen, toen hebben we haar steeds de rietjesbeker aangeboden (en wel tussendoor drinken gegeven uit de tuitbeker zodat ze vocht binnen kreeg uiteraard), maar uiteindelijk snapte ze het en wilde ze de tuitbeker niet meer hebben. Volgens mij hebben de rietjesbeker van Avent geen anti-lek systeem, dus daar zou hij gewoon uit moeten kunnen drinken zonder op het rietje te bijten.

2 jaar geleden

Deze tip zag ik voorbij komen op instagram en heeft bij onze dochter gewerkt. Zij wist ook niet zo goed wat ze met het rietje aanmoest. Tip: Stop een beetje fruit ( van fruitzakje) in het rietje.