10 Reacties

één jaar geleden

Ik zou m lekker laten slapen! Hier ochtend en avond 210+7 en de twee flessen ertussen 180+6

één jaar geleden

Lekker laten slapen. En als hij in de tussentijd wakker wordt en nog honger heeft, een klein beetje geven? Ikzelf eet ook niet megaveel per keer en soms even een klein beetje nog tussendoor :)

één jaar geleden

Reactie op QMvdM

Ik zou m lekker laten slapen! Hier ochtend en avond 210+7 en de twee flesse ...
Hoe laat geef jij de eerste en laatste fles ongeveer? Ben gewoon een beetje zoekende naar het nieuwe ‘schema’ en vraag me af of hij het wel red zo lang zonder voeding. Maar voor nu laat ik ‘m lekker slapen, ik zie wel wanneer hij wakker wordt!

één jaar geleden

Reactie op Thari

Hoe laat geef jij de eerste en laatste fles ongeveer? Ben gewoon een beetje ...
Onze flestijden: 07:00 / 11:00 / 15:00 / 19:00 Dutjes (ongeveer): 09:00-10:00/10:30 / 12:30-14:30/15:00 / 16:00-16:30

één jaar geleden

Ik zou lekker laten slapen en eens zien wat ie doet. Ons dochtertje van 17 weken en 7kg zit al 2 weken op 4/5 voedingen van 210+7 en gaat heel goed.

één jaar geleden

Ik zou gewoon een x proberen wat er gebeurt als je hem niet wakker maakt! Als hij nu de laatste fles steeds niet leeg drinkt, lijkt me dat wel een teken dat hij geen behoefte meer heeft aan die fles. Maar zou dan weer niet de inhoud vd flessen ophogen. 16 weken is ongeveer 120 ml per kg, dus dan kom je met 7 kg precies op 4 flessen van 210 ml (totale hoeveelheid vocht bij 180+6)

één jaar geleden

Hoe is t gegaan vannacht?

één jaar geleden

Reactie op QMvdM

Hoe is t gegaan vannacht?
Hij is toch nog zelf wakker geworden voor een fles, maar die heeft hij niet leeg gedronken. Ik ga hem nu maar gewoon volgen en kijken hoe lang het duurt voordat hij de fles echt overslaat.

één jaar geleden

Onze schema verschuift zich ook ze drinkt om 7:00 - 11:00 -15:00 - 19:00 Ik ben bang dat ze nu te weinig binnen krijgt . Ze drinkt flessen van 180 cc . Ze slaapt in de nacht door .

één jaar geleden

Gisteravond heeft ie om 18.00 uur zijn fles gehad en is daarna als een blok in slaap gevallen (hij was naar de opvang geweest). Toch maar weer laten slapen en hij slaapt nu nog! Mama heeft wat minder geslapen, want ik heb toch een beetje op m liggen wachten 😂