11 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou proberen of je m kan testen bij een draagconsulente! Ieder lijf is anders en iedere draagzak zal anders voelen

4 jaar geleden

Ik heb toevallig van de week gelezen bij een beoordeling van meerdere draagzakken dat deze idd nieuw is en dat hij kwa kwaliteit en prijsverhouding goed is. Die Artipoppe is veels te duur lees ik overal.

4 jaar geleden

Ik kom ook steeds weer bij deze terug. Maar wat mij een beetje tegen houdt, is dat de band om de middel alleen met klittenband vast wordt gezet. Ben toch bang dat dit na verloop van tijd zijn kracht verliest..

3 jaar geleden

Heeft iemand deze nu toevallig en ervaringen? Ik denk erover er een te kopen

3 jaar geleden

Ik zit in verschillende draaggroepen op fb en lees daar dat de Rookie niet aanbevolen wordt. Ik zou vooral lekker gaan passen bij een draagconsulente😊

3 jaar geleden

Ik ben uiteindelijk voor de tula explore gegaan en heel tevreden over!

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem1095

Ik zit in verschillende draaggroepen op fb en lees daar dat de Rookie niet ...
Ja dat heb ik opgezocht alleen hier in de buurt kan ik alleen draagdoeken consulenten vinden en dat durf ik gewoon niet. Dus dan zal ik verder moeten zoeken. Bedankt voor de tip

3 jaar geleden

Reactie op _xkb

Ja dat heb ik opgezocht alleen hier in de buurt kan ik alleen draagdoeken c ...
Heb je een babywinkel in de buurt? Daar kan je vaak ook verschillende draagzakken passen 😊

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem1095

Heb je een babywinkel in de buurt? Daar kan je vaak ook verschillende draag ...
Oohw ja ik zou het wel bij prenatal kunnen proberen of babypark

3 jaar geleden

Ik heb een ByKay, kan bevestigd worden met 3 sluitingen. Ik vind hem ideaal! Erg makkelijk zelf om te doen.

3 jaar geleden

Ik heb ByKay, super fijn!