4 Reacties

3 jaar geleden

Ons zoontje is ook sinds 2 weken snachts wakker.. totaal overstuur ook en duurt echt even voor we hem stil hebben. Wij gaven al langere tijd geen voeding snachts meer simpelweg omdat we 5 flessen geven en om 00:00 de laatste. Ook hij is verkouden en hebben zijn hoofdeinde iets omhoog en gebruiken sinds vanavond neusspray. Hij hoest ook, en je hoort hem knorren. Geen idee wat je hier tegen moet doen ook.. ik vraag me ook af of het de slaapregressie is waar hij denk ik last van heeft of simpelweg van de verkoudheid dus ik volg even mee..

3 jaar geleden

Er is weinig tot niks idd wat je baby's voor hoesten kan geven. Je zegt leg aan dus je geeft bv? Je kan bv in zijn neusje doen. Lees dat vaker via de bv organisatie. Verder tips die ik heb van bedje omhoog en ui doe je al. Wens je vooral veel sterkte en voor je kleine man veel beterschap!

3 jaar geleden

Reactie op Babynr3ontheway

Er is weinig tot niks idd wat je baby's voor hoesten kan geven. Je zegt leg ...
Ja bv inderdaad. Heb dat in het begin van zijn verkoudheid een paar keer geprobeerd, maar ben nog niet zo goed in richten 馃ぃ ik zal morgen eens kijken of het met een pipetje beter gaat. De neusspray is steeds al een behoorlijke uitdaging, maar als het helpt dan heb ik dat er wel voor over. Thanks voor de tip!

3 jaar geleden

Ik had de kleine ook wakker in de nacht met verkoudheid en met je neus dicht en drinken was een ramp. Hij kreeg dan niet genoeg lucht. Dan dat hoesten erbij erg zielig. De huisarts zei bij mij ook uitzieken. Nou ja als je koorts en diarree hebt en hoesten en verkoudheid. Ja lekker gezegd . Ik heb zijn longen geklopt zachtjes en luuf heeeeeel klein beetje op gedaan en verdunde thee in een klein flesje. Want melk slijmt. Dat gaf ik als ik merkte dat hij het niet goed weg kreeg de slijm. Cb zei dat hij dat verdund mocht dus hele slappe thee. Dat werkte prima. Hij hoest nog een beetje maar gaat goed. Inderdaad iets onder het matrasje leggen bij zijn hoofd. Zodat zijn hoofd hoger ligt dan de rest. Stomen in de badkamer. Met de kleine even 5/10 min echt niet langer stomen. Deur dicht en de kraan heel heet zetten zodat het goed stoomt. Neusspray gebruikt bij de kleine.