10 Reacties

vorig jaar

Afgelopen jaren hebben we de schoenen bij de deur gezet. Dit jaar hebben we zo een kartonnen schoorsteen van de action. Ben benieuwd hoe mijn meiden dit vinden 馃槉

vorig jaar

Wij zetten hem vroeger altijd bij de achterdeur en dat doe ik nu ook met mijn kindjes 馃

vorig jaar

Wij zetten hem vroeger bij de voordeur.

vorig jaar

Vroeger zetten wij hem zelf altijd bij de voordeur en dat doe ik nu ook met mijn kindjes 馃槉

vorig jaar

Hier gewoon midden in de woonkamer 馃槀

vorig jaar

Ik heb een kartonnen schoorsteen gekocht en deze zet ik bij de achterdeur.

vorig jaar

Bij de achterdeur. Mijn oudste dochter heeft een periode gehad dat ze het erg spannend vond dat iemand binnenkwam, was rond 4 jaar oud denk ik. Toen zetten we haar schoen in de schuur, stuk beter voor de nachtrust 馃槈

vorig jaar

Bij mijn ouders was het de gewoonte dit bij de verwarming te zetten 馃槄 wij zetten nu voor een raam bij zijn speelhoek. Drankje en tekening voor Sint en Piet op de salontafel

vorig jaar

Wij zette ze vroeger bij de verwarming 馃ぃ niet aan te raden met chocolade overigens haha. Nu gaan we nog geen schoen zetten denk ik.

vorig jaar

Wij deden vroeger altijd bij de achterdeur! Totdat we verhuisden naar een huis met gaskachel. Toen gingen we hem daar zetten, want Piet past natuurlijk door een gaskachel 馃槄 Dit jaar beginnen we als nieuw gezin met sinterklaas en denk dat ik voor de achterdeur ga kiezen..