10 Reacties

één maand geleden

Afgelopen jaren hebben we de schoenen bij de deur gezet. Dit jaar hebben we zo een kartonnen schoorsteen van de action. Ben benieuwd hoe mijn meiden dit vinden 😊

één maand geleden

Wij zetten hem vroeger altijd bij de achterdeur en dat doe ik nu ook met mijn kindjes 🤗

één maand geleden

Wij zetten hem vroeger bij de voordeur.

één maand geleden

Vroeger zetten wij hem zelf altijd bij de voordeur en dat doe ik nu ook met mijn kindjes 😊

één maand geleden

Hier gewoon midden in de woonkamer 😂

één maand geleden

Ik heb een kartonnen schoorsteen gekocht en deze zet ik bij de achterdeur.

één maand geleden

Bij de achterdeur. Mijn oudste dochter heeft een periode gehad dat ze het erg spannend vond dat iemand binnenkwam, was rond 4 jaar oud denk ik. Toen zetten we haar schoen in de schuur, stuk beter voor de nachtrust 😉

één maand geleden

Bij mijn ouders was het de gewoonte dit bij de verwarming te zetten 😅 wij zetten nu voor een raam bij zijn speelhoek. Drankje en tekening voor Sint en Piet op de salontafel

één maand geleden

Wij zette ze vroeger bij de verwarming 🤣 niet aan te raden met chocolade overigens haha. Nu gaan we nog geen schoen zetten denk ik.

één maand geleden

Wij deden vroeger altijd bij de achterdeur! Totdat we verhuisden naar een huis met gaskachel. Toen gingen we hem daar zetten, want Piet past natuurlijk door een gaskachel 😅 Dit jaar beginnen we als nieuw gezin met sinterklaas en denk dat ik voor de achterdeur ga kiezen..