8 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb regenlaarzen van shoesme (uit de aanbieding) en lage schoentjes van Groot (Scapino). Ze zeggen het beste voor de ontwikkelende voetzolen en betaalbaar. Gebruik ze zelf ook gewoon, speeltuin of supermarkt etc. Als je schoenen mooi en schoon wilt houden, moet je ze alleen in huis aan doen ben ik bang, kinderen blijven kinderen 馃槉 (al is het in huis juist beter om sokken of blote voeten te hebben voor de ontwikkeling van de voet馃槀)
2 jaar geleden
Hier meestal regenlaarzen in de lente/herfst/winter en in de zomer van die Crocs (meestal een goedkope variant). Ik gebruik ze binnenshuis en in de tuin zelf ook en hoewel ze zeker niet mooi zijn loop ik er heel goed op. Ik loop normaal op steunzolen en heb over het algemeen snel last van mijn voeten maar op die Crocs heb ik nergens last van. De kids vinden ze ook fijn en ze zijn makkelijk aan/uit te doen en schoon te houden. Ik gooi ze gewoon in de wasmachine op lage temperatuur. 馃槃 Verder gebruiken ze in de zomer sandalen of sneakers die niet heel besmettelijk zijn qua kleuren want ze worden sowieso vies. Bij onze opvang lopen ze ook veel op sokken/blote voeten in de zomermaanden.
2 jaar geleden
Reactie op LVM2019
Hier meestal regenlaarzen in de lente/herfst/winter en in de zomer van die ...
Wat ik vergat te zeggen; Buiten de opvang om hebben we vaak een paar schoentjes van shoesme, geox of soortgelijk merk. In elk geval schoenen die niet te smal en klein vallen, een fijn voetbed hebben en een flexibele zool.
2 jaar geleden
Reactie op momy2be92
Dat ze niet wit blijven is ook niet erg 馃槀. Maar als ze bij de opvang buite ...
Hahaha ja dat is wel zonde. Hier spelen de dreumesen op een overdekt plein waardoor het zand altijd droog is en amper modder. Peuters spelen op een ander plein waar wel modder, vertrapt gras en plassen zijn. Daar zou ik dan weer niet laten lopen met witte schoenen idd馃槀