9 Reacties
2 maanden geleden
Oehh leuke topic. Ik vind dat ook leuk om lekker op tijd over na te denken. We gaan dit jaar voor het eerst sinterklaas vieren, omdat onze dochter er nu wat meer van meekrijgt en dit is nu haar lijstje:
- Badjas 98/104
- boekjes Anna van schrijfster Kathleen Amant.
- vingerverf
- magnetisch speelgoed
- boekje "oefenpret voor kleuters 2-3 jaar"
- stickers
- houten keukenaccessoires voor haar speelkeukentje
- leuke haaraccessoires (strikjes /leuke knipjes)
2 maanden geleden
Ik heb eigenlijk een lijstje dat ik het hele jaar update, voor verjaardag, feestdagen, zomaar, etc. Heb voor Sinterklaas en kerst nu wel wat dingentjes ingedachten:
• Dublo getallentrein
• Dublo alfabetvrachtwagen
• Ik Leer - Tegenstellingen
• Ik Leer - Vormen en Kleuren
• Berenhonger (spel)
• Spulletjes speelkeuken
• Boeken (allermooiste boek over dinosaurussen, misschien nog andere variant, wilde dieren heeft hij al, vind het vooral leuk dat ze levensechte plaatjes erin hebben)
• Trybike of Veloretti fiets (tweedehands)
• Pyjama
Grote cadeaus voor hem en zijn broertje samen
• Toniebox
• Stokke MuTable
2 maanden geleden
Ik ben al bijna klaar 🤣
Heb ontdekt dat 2 cadeaus per kind plus wat kleine dingen wel meer dan genoeg is voor de concentratie 🙈
De oudste krijgt een kiddizoom en nog iets wat ik nog moet bedenken.
De jongste krijgt de Vtech boodschappenmand en een zazu slaaptrainer
Als schoencadeaus heb ik een tekenblok voor de jongste en voor de oudste een gipsen sneeuwwitje die je kan verven. Ik heb ook de tandartskoffer bij kruidvat gekocht die krijgen ze samen in de schoen.
2 maanden geleden
Oh en nog een tip volg de kinderkoopjesjager op instagram. Zo heb ik de kiddizoom en de boodschappenmand redelijk goedkoop kunnen kopen.
2 maanden geleden
Ik houd deze aan: One thing they want, one thing they need, one thing to wear, and one thing to read.
Heb laatst in de actieweek een klein startsetje Connetix gekocht, verder denk ik een tweedehands Bobbi-boekje (laatst via Marktplaats een pakketje op kunnen halen), winterlaarzen en de laatste moet ik nog bedenken.
2 maanden geleden
Wij hebben vorig jaar met familie gevierd en toen kregen alle kindjes behoorlijk veel cadeaus. Ik vond het enorm overweldigend en de kinderen duidelijk ook. Ik wil het daarom dit jaar beperkt houden in aantal cadeaus.
Onze dochter (2) krijgt van ons een starterset connetix. Daarnaast vraag ik om een drinkbeker voor onderweg, haal ik denk ik een skipakje of kerstpakje van vinted voor haar en stoppen we er een leuk voorleesboek bij. Lijkt me meer dan voldoende 😊
2 maanden geleden
Wat hier favoriete is; VTech toetoet autobaan en de ijscowagen. Speelt hij heel veel mee.
Ik heb van VTech de pratende teddybeer al gekocht voor sinterklaas.
Wat op het lijstje staat;
Pyjama
Connetix
Auto met afstandsbediening
Scoor and ride step
Vingerverf
2 maanden geleden
Reactie op Pipo092
Wij hebben vorig jaar met familie gevierd en toen kregen alle kindjes behoo ...
Wij vieren het ook elk jaar met de familie. (Moeder/broer/zussen aanhang en kinderen.. nu 10 kinderen..)
Zagen ook elk jaar weer dat het teveel cadeaus werden
Laatste jaren de cadeaus gezamenlijk gekocht om het al minder te maken.
Omdat we kerst ook gezamenlijk doen..
Sinds vorig jaar krijgen de kinderen een beleving samen.
Vorig jaar een weekend Landal. (Kaartje gekocht met Bollo erop voor elk kindje..).
En dan 4 cadeaus (die werden dan verdeeld over sinterklaas en kerst..)
Pyjama/boek/1 speelgoed ding/washand
Nu dit jaar willen we dit weer zo doen..