8 Reacties
2 maanden geleden
Hmm hoe weer je dat ze wakker is? Hebben jullie toevallig een camera dat je haar kunt zien?
Ons zoontje roept wel eens mama speen pakken. Dan is hij de speen kwijt terwijl ik op de camera zie dat hij hem gewoon vast heeft 😅.
2 maanden geleden
Speen weg helpt zeker ook. Scheelt dat ze er dan niet meer naar hoeven te zoeken.
Of een bedomrander in bed, dan kunnen ze het zelf regelen.
Ik ben verbaasd wat ze al allemaal begrijpen. Dus uitleggen en vooral zeggen wat ze wel kunnen doen scheelt ook.
Als je wakker wordt vraag je knuffel even voor n kus. Papa en mama moeten ook slapen.
En idd kijken of er echt iets is een anders eens laten gebeuren.
2 maanden geleden
Reactie op Mommytobe1008
Hmm hoe weer je dat ze wakker is? Hebben jullie toevallig een camera dat je ...
Ja precies dot gebeurd hier dus ook.. ik heb het gevoel dat ze onze aandacht wil op het moment dat ze wakker is
2 maanden geleden
Reactie op Flupke1
Speen weg helpt zeker ook. Scheelt dat ze er dan niet meer naar hoeven te ...
Ja dat klopt zeker, maar ik wou de stoppen met de speen op het moment dat ze wat beter slaapt en niet nu tijdens het slechte slapen stoppen.
Ik had al een knuffel met een muziekje en lichtje, maar gebruikten we niet. We hebben nu vanavond gezegd dat als ze wakker wordt, ze het lichtje aan mag drukken en weer rustig kan slapen zonder ons te roepen. Benieuwd of dat werkt!
2 maanden geleden
Reactie op myrnaa2803
Ja precies dot gebeurd hier dus ook.. ik heb het gevoel dat ze onze aandach ...
Ja begrijpelijk. Het is een beetje wat je zelf wil met de situatie. In het genoemde voorbeeld negeren wij ons zoontje. Hij had ook een fase waarbij hij de speel steeds uit bed gooide en dan ons riep. 🙈
Als we terug naar zijn kamer gingen, hielden er het altijd heel kort en zeiden het is nu tijd om te slapen, slaap lekker en gingen dan weer snel weg. Lieten er ook steeds meer tijd tussen. Maar als ze puur roept om alleen aandacht zou ik het zelf negeren 😶
Weet niet of ze met knuffels slaapt maar dat helpt hier goed in het afschakelen. Of even mee spelen als hij wakker wordt
2 maanden geleden
Reactie op Mommytobe1008
Ja begrijpelijk. Het is een beetje wat je zelf wil met de situatie. In het ...
Ja ik vind het lastig om haar erg lang te laten gaan, omdat ze soms al gauw overschakelt naar keihard gekrijs. Is dit niet het geval, dan laat ik haar wel eventjes gaan en wordt ze soms stil maar begint ze later mee. Ik heb nu geprobeerd aan te geven dat als ze wakker wordt, ze het lampje/muziekje van haat knuffel aan miet drukken en weer kan gaan slapen. Tot op heden heeft het helaas nog niet gewerkt..