12 Reacties
één maand geleden
Mijn zoontje eet eigenlijk altijd dat wat wij eten, met uitzondering als we Chinees gaan halen want dat lust hij echt niet.
De laatste paar weken doet hij ook ineens moeilijk met avondeten. Vaak laat ik hem kiezen wat we gaan eten, dat helpt wel een beetje. Als het echt drama is dan krijgt hij wat komkommer en paprika, plakjes worst of wat kaas. Dan eet hij tenminste nog iets 🤷🏻♀️
één maand geleden
Er was laatst een ander topic.
Ik heb daar ons verhaal op gezet in de reacties, met de tips die wij vanuit ziekenhuis opname hebben meegekregen.
Misschien heb je er wat aan🍀
Het ging hier heel lang goed maar sinds een paar dagen moeten wij ook ons oon weer strak aan de "regels" houden.
Hij probeert weer op alle mogelijke manieren regie te houden en strijd te voeren.. zelfs als er niks te strijden valt verzint ie wel iets.
Dit is het topic;
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-augustus-2022/avond-eten-drama-ErjmLXy
Veel succes/geluk in elk geval🍀
één maand geleden
Bij ons is het al vanaf 16 maanden drama met avondeten 😶 echt verschrikkelijk
één maand geleden
Maak je niet druk allemaal fases en hoe meer je erboven op zit hoe slechter ze gaan/blijven eten. Ik zet een bordje eten voor en dit kunnen onze kinderen krijgen. Van de week aten ze boerenkool goed en 3 dagen later weer boerenkool en toen hoorde ik alleen iehhhh bah, iehhhhh bah(geen aandacht gegeven en na 40 minuten alles op).
één maand geleden
Hier ook bijna nooit avondeten, alleen haar stukjes vlees of aardappels. Groenten of gerechten met rijst of pasta gaan er echt niet in.
Helemaal prima, als ze niet wil eten dan niet, maar ze krijgt ook niks anders. Zolang je kindje goed op gewicht is, is het niet zo erg. We blijven het goede voorbeeld geven en hopen dat ze toch ooit weer een keer haar avondeten gaat oppakken..
één maand geleden
Hier ook erg slecht avondeten. Pasta gaat redelijk de rest roept ze al vantevoren "lust Soscha niet". Voorheen nog een aantal soorten groenten die erin gingen en aardappels lukken altijd. Laatste weken vrijwel niks. Ze eet een bakje yoghurt en das meestal alles..... de rest zit te eten en ze blijft prima zitten aan tafel maar er gaat eigenlijk niks in. We laten het maar, geven geen vervangende dingen het zal een fase zijn hoop ik.....
18 dagen geleden
Hier ook. Ons zoontje eet al best een lange tijd slecht. En dan alleen het avondeten. Brood fruit en andere dingen gaan er goed in. Maar in de avond ho maar, alleen wat yoghurt en heel soms 1 hapje proeven. Komkommer gaat er nog wel in.
Bij cb weer aangegeven maar ze keek er niet raar van op, is normaal. Komt schijnbaar vanzelf wel weer goed xD