17 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb sokslofjes van noppies, die dicht gaan met druk knoopjes. https://www.noppies.com/nl-nl/babykleding/noppies-slofjes-judsonia-sand-melange-2475013-p713.html

3 jaar geleden

Bambino sokken van de kruidvat en slofjes van little riots, voor me zoontje ook in alle maten tot nu toe zijn echt top!!

3 jaar geleden

Bij de wibra of zeeman.. weet even niet precies welke.. de effen sokjes met streepjes in de stof.. hier blijvend succes

3 jaar geleden

Zag laatst dat een vriendin haar kindje deze aan had gedaan tegen sokken die steeds uitgingen. Leken me wel erg handig!

3 jaar geleden

Ik had het probleem eerst ook, kreeg de tip Bambino sokjes van Kruidvat te proberen en sindsdien nooit meer last van gehad.

3 jaar geleden

Ik zweer bij deze slofjes van wibra. Maat 0-6mnd zit perfect en je hebt ook eentje van 6-12mnd en in kleur wit.

3 jaar geleden

De enige sokken die hier blijven zitten zijn de bambino van de Kruidvat!

3 jaar geleden

Hvid heeft hele fijne slofjes die je kan vaststrikken, dus afzakproof gegarandeerd!

3 jaar geleden

De sokjes van prenatal blijven hier goed zitten.

3 jaar geleden

Ik heb de strikslofjes van petit noe en die gaan ook niet uit omdat je ze kunt strikken!

3 jaar geleden

Reactie op Gdbv

Zag laatst dat een vriendin haar kindje deze aan had gedaan tegen sokken di ...
Dit werkt echt top! Ik gebruik ze ook

3 jaar geleden

Ja ik zweer ook bij de bambino Sokken van de kruidvat

3 jaar geleden

De slofjes van Little Riots zijn echt top!

3 jaar geleden

Reactie op Lmvv

Ja ik zweer ook bij de bambino Sokken van de kruidvat
Ja Bambino sokken zijn echt top 😄

3 jaar geleden

Bambino!! Dat zijn hier de enigen die aanblijven

3 jaar geleden

De wollen lederen sokjes uit Texel!

3 jaar geleden

Bambino sokjes Sock ons voor over andere sokjes En Lodger fleece sloffen met klittenband voor warme voetjes als we naar buiten gaan. Gaan nooit uit!