13 Reacties

3 jaar geleden

Ja al had ik er voor die tijd ook al wat last van, maar nu nog erger inderdaad! Nog niet iets gevonden wat helpt helaas. Dus ik lees graag mee voor tips

3 jaar geleden

Droogshampoo

3 jaar geleden

Niet te vaak je haar wassen, je haar vast houden, in 2 vlechtjes bijvoorbeeld. Niet elke dag borstelen, en er niet aanzitten. En dus droogshampoo gebruiken

3 jaar geleden

Jaa heel erg! Tijdens mijn verlof heb ik het 'uit laten vetten' en kon toen om de 5 a 7 dagen mn haren wassen zonder dat 't vet werd. Nu helemaal terug bij af, om de dag wassen + kale plekken van de haaruitval... eigenlijk zou ik t qua vettigheid nu elke dag wel willen wassen maar ben bang dat ik dan geen haar meer overhoud.😩😓

3 jaar geleden

Reactie op Duplofiets

Jaa heel erg! Tijdens mijn verlof heb ik het 'uit laten vetten' en kon toen ...
Ja hier precies het zelfde.. na 2 dagen schaam ik me voor mn haar en ga ik t maar weet wassen

3 jaar geleden

Ja hier ook veel last ervan.. ik sprak iemand die in juli bevallen was en zij zei dat zij het ook had en dat het van het een op het andere moment ook ineens weer over was. Misschien iets met ontzwangeren en hormonaal weer in balans komen?

3 jaar geleden

Jep ook last van.. voorheen kon ik rustig een week zonder wassen, nu is t al veel eerder vet.

3 jaar geleden

Tijdens eerste trimester zwangerschap last van gehad en nu ook weer, gekke is dat bij mij echt alleen een soort plakkaat aan de achterkant is & zelfs na wassen nog vet blijft 🫣.. tijdens zwangerschap is het uit zichzelf overgegaan nu hopelijk ook.. bij mij werkt niks tegen het vette.. puur extra talg productie waar niks tegen te doen is.. Dus knot op m’n hoofd is momenteel mijn haarstijl 🫣

3 jaar geleden

Hier hele 2e deel zwangerschap last van gehad en net na bevalling nog. Nu heb ik voornamelijk haaruitval. Maar was het nog steeds minimaal 2x per week ( was eerst 1x)

3 jaar geleden

Hier ook heel erg last van!

3 jaar geleden

Voor de zwangerschap moest ik mijn haar om de dag wassen, geprobeerd zo veel mogelijk uit te stellen maar maakte geen verschil. Tijdens de zwangerschap kon ik gerust 1x per week mijn haar wassen en was het nooit vet. Nu helaas weer terug bij af. Zal dus wel hormonaal zijn en niet zoveel aan te doen zijn…

3 jaar geleden

Hier ook helaas. Ik waste mijn haren al met producten zonder siliconen en sulfaten. Dit scheelt echt enorm. Is denk een fase waar we weer doorheen moeten 😢 uitstellen van wassen doe ik alleen niet. Als ik iets erg vind is het mensen met vet haar. Dus als ik te werk ga, was ik gewoon me haren. Droogshampoo werkt hier niet. Helaas geen tips verder dan even je producten checken

3 jaar geleden

Ja ik ook. Tijdens mijn zwangerschap hoefte ik het niet eens te wassen. Nu echt wel elke week. Het zit ook voor geen meter. Weet van de vorige keer dat het vanzelf over gaat. En niet te vaak wassen dan houd je het alleen maar in stand