9 Reacties

4 jaar geleden

Dat slaapt zoo heerlijk!! Ik vind hem perfect en straks kun je hem ook nog lekker gebruiken om je kindje op te leggen. Hij is steviger in vergelijking met andere merken

4 jaar geleden

Hoi! Ik hoorde er veel goede verhalen over maar ik vind hem persoonlijk niet erg lekker. Ik heb er zelfs wat vulling uitgehaald omdat ik hem veel te hard en vol vond. En zelfs dan zou ik hem niet perse aanraden.

4 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met andere voedingskussens maar ik vind hem heel fijn. Door de vulling kun je zelf bepalen op welke plekken je hem wat harder of zachter wil hebben.

4 jaar geleden

Na 6 maanden is de vulling echt weg/plat helaas (en dan heb ik nog niet eens een baby). Bekende klacht van dit kussen helaas!

4 jaar geleden

Ik gebruik hem nu voor de 2e keer en vind hem heerlijk. Niet zo extreem groot waardoor je hem ook fijn tussen je benen kunt klemmen en nog makkelijk kunt omdraaien in bed.

4 jaar geleden

Ja, ik vind ‘m ook ontzettend fijn. Slaap er zo goed door!

4 jaar geleden

Ik gebruik de Snoozzz. Ik heb wel al snel een navulling gekocht, omdat hij vrij snel plat wordt. Ook heb ik de Relax hoes erbij gekocht, zodat hij straks multifunctioneel te gebruiken is.

4 jaar geleden

Ik heb geen ervaringen met andere voedingskussens. Vind het wel sowieso fijner dan een gewoon kussen. Heb nu een paar maanden en hij lijkt wel platter geworden. Ik leen zo'n hoes van een vriendin waardoor je hem ook nog als babynest kunt gebruiken

4 jaar geleden

Hier ook al een paar maanden in gebruik! Eerst vond ik hem erg hard, nu is hij wat platter en het ligt heerlijk! Ik wil niet meer zonder en hij is zo bij te vullen. Veel lekkerder dan een gewoon kussen omdat je hem en tussen je benen en tussen je armen kan doen