12 Reacties

24 dagen geleden

Duplo, de bouwblokken en een grondplaat Auto's met poppetjes, leuk poppetje in de auto zetten en eruit halen Vormpjes huis

24 dagen geleden

speelkeukentje is hier favoriet.

24 dagen geleden

Keukentje blijf hij erg leuk vinden. Hij vind nu ook graafmachines en tractors leuk. Is daarnaast ook dol op water en zand 馃檲馃ぃ. Hebben buiten een zandbak en zn waterbaan en dat vind hij fantastisch.

24 dagen geleden

Onze zoon speelt momenteel veel met smartmax dieren, maar onze oudste vond dat nooit zo interessant. Beide hebben wel veel met het keukentje gespeeld (en nog). Ook hoor ik hele positieve verhalen over die magnetische tegels waar ze mee kunnen bouwen. Zijn wel duur maar geschikt voor alle leeftijden en ze kunnen er van alles mee. Staat bij ons in elk geval op het verlanglijstje nu 馃槉

24 dagen geleden

Vtech ijscokar en de stapelstenen wordt hier iedere dag mee gespeeld. M鈥檔 zoontje van bijna 5 speelt er ook nog dagelijks mee.

24 dagen geleden

Hier zijn knikkerbanen al tijden favoriet. We hebben 2 verschillende thuis, en in de bieb is er ook eentje van weer een ander type. Kan hij zich al maanden mee vermaken, en als hij er na het spelen weer even op uitgekeken is speelt hij weer andere spelletjes met de ballen/knikkers; nu na pasen is het verstoppen/zoeken van de knikkers een hit haha!

24 dagen geleden

Keukentje, auto鈥檚, Duplo, haar glijbaan en ballenbad. Nu ik het zo neer typ ik denk dat ik ze wat teveel verwen 馃槄. Voor haar 2de verjaardag heb ik Stapelstein gekocht

20 dagen geleden

Mijn dochter speelt graag met poppen, maar dat is ook nieuw dus dan is iets altijd een hit. Duplo vind ze ook erg leuk en we hebben nog een soort grote blokken.

19 dagen geleden

Vorige week Connetix gegeven. Het houdt hem lekker bezig. Duplo met bouwplaat is ook een grote hit. En verder alles wat geen speelgoed is 馃槀.

17 dagen geleden

Onze dochter heeft een een soort stalletje met diertjes waar ze echt een tijd mee kan freubelen. Ook vindt ze poppen heel leuk en tasjes. Ze speelt ook nog graag met haar keukentje of blokjes oid

16 dagen geleden

Reactie op mijnzonnestraaltje

Vorige week Connetix gegeven. Het houdt hem lekker bezig. Duplo met bouwpla ...
Dit!! Alles wat geen speelgoed is! Soms vraag je je echt af waarom je speelgoed koopt. Zet een doos met deksel en spullen neer waarvan ze denkt dat ze niet mee mag spelen... een poos heerlijk rommelen!

14 dagen geleden

Hier is connetix de grote favoriet. Wel met 2 grote base plates erbij, dat maakt het zelf bouwen een stuk makkelijker omdat de werkjes stabiel staan (die moet je los kopen. Er wordt ook graag gespeeld met de brio treinbaan. Duplo is hier minder favoriet, als hij Duplo pakt is het alleen auto en poppetjes. We hebben een wobbel die elke dag wordt ingezet voor spel (auto's laten glijden, zelf glijden, diertjes op zetten enz). We hebben een hoekje waar een bak staat met krijtjes en een A3 blok tekenpapier en dat wordt ook bijna elke dag wel gepakt!