10 Reacties
één maand geleden
Wij hadden ook de Philips Avent speen en onze dochter beet er ook gaatjes in. Op het laatst beet ze er zelfs 3 in 2 dagen stuk. Ik heb toen tegen haar gezegd: 'Dit is de laatste speen. Ik heb geen nieuwe meer als deze stuk gaat.' Nou, die was ook in no time stuk. Dus ik herhaalde dat ik nu geen speen meer voor haar had. Toen zei ze: 'Speen stuk maakt. Geen speen meer. Jammer.' Toen zei ik: 'Gelukkig heb je nog je lieve knuffels dus het gaat vast lukken om te slapen.' Ik hield m'n hart vast maar het was klaar. Had echt verwacht dat het moeilijker ging. Ook omdat haar broertje van 3 maanden wel de hele dag met een speen in de mond in de box ligt.😅
één maand geleden
Van difrax heb je extra sterke spenen. Bij onze oudste hielp dat een poosje. Toen ze 3 was kreeg ze ook die kapot en zijn we er ook mee gestopt nadat we gezegd hadden als deze stuk is, zijn er geen nieuwe meer. 2 avonden drama en daarna over. Hopelijk gaat het met onze jongste van 2 ook zo. Bij 3 snappen ze het misschien net wat beter.
één maand geleden
Heel vervelend, wij hebben er zelf geen last van gehad maar misschien kan de speen “mee met sinterklaas voor kleine kindjes” en begrijpt ze dan dat de speen echt weg is. Succes!