10 Reacties

één maand geleden

Je hebt van sommige merken dikkere spenen voor als ze groter zijn. Die krijgen ze minder makkelijk kapot.

één maand geleden

Reactie op MM1989

Je hebt van sommige merken dikkere spenen voor als ze groter zijn. Die krij ...
Oh super ik ga kijken!

één maand geleden

Welke speen heeft ze?

één maand geleden

Reactie op Mommytobe1008

Welke speen heeft ze?
Phillips avent

één maand geleden

Wij hadden ook de Philips Avent speen en onze dochter beet er ook gaatjes in. Op het laatst beet ze er zelfs 3 in 2 dagen stuk. Ik heb toen tegen haar gezegd: 'Dit is de laatste speen. Ik heb geen nieuwe meer als deze stuk gaat.' Nou, die was ook in no time stuk. Dus ik herhaalde dat ik nu geen speen meer voor haar had. Toen zei ze: 'Speen stuk maakt. Geen speen meer. Jammer.' Toen zei ik: 'Gelukkig heb je nog je lieve knuffels dus het gaat vast lukken om te slapen.' Ik hield m'n hart vast maar het was klaar. Had echt verwacht dat het moeilijker ging. Ook omdat haar broertje van 3 maanden wel de hele dag met een speen in de mond in de box ligt.😅

één maand geleden

Van difrax heb je extra sterke spenen. Bij onze oudste hielp dat een poosje. Toen ze 3 was kreeg ze ook die kapot en zijn we er ook mee gestopt nadat we gezegd hadden als deze stuk is, zijn er geen nieuwe meer. 2 avonden drama en daarna over. Hopelijk gaat het met onze jongste van 2 ook zo. Bij 3 snappen ze het misschien net wat beter.

één maand geleden

Bij de oudste rond deze leeftijd gestopt met de speen 2 moeilijke nachten gehad en de 3e nacht hem niet meer gehoord. Heel hard samen de speen weg gegooid en gezegt speen is voor kleine baby's. Dag 3 zei hij, speen baby, speen baby.

één maand geleden

Dat heb ik hier ook gehad met zoontje paar maanden geleden. Iedere keer als hij erop beet trok ik m uit zn mond. Uiteindelijk begreep hij de boodschap en was het bijten over :) Het scheelt wel dat hij dit niet in zn bedje deed maar vaak in mijn bijzijn

één maand geleden

Heel vervelend, wij hebben er zelf geen last van gehad maar misschien kan de speen “mee met sinterklaas voor kleine kindjes” en begrijpt ze dan dat de speen echt weg is. Succes!

één maand geleden

Allemaal bedankt voor jullie berichtjes! Wij gaan het van de week maar weer proberen om afscheid te nemen van de speen. Hopelijk dan van alles af haha🙏