13 Reacties

2 maanden geleden

Ja, mijn zoontje heeft nog een speen. Al is het meer om in slaap te komen, want eenmaal verloren in z鈥檔 slaap dan kijkt hij er niet meer naar.

2 maanden geleden

Jahoor, zelfs overdag nog wel eens. Wel alleen thuis en alleen als hij heel moe is.

2 maanden geleden

Hier ook. Zoontje van 3, sowieso met slapen, heel soms overdag als hij echt heel moe is of ziek. Anders nooit. Hij gooit zelf iedere ochtend voor we naar beneden gaan zn speen en knuffel in zn bed. 馃槉

2 maanden geleden

Ja alleen met slapen. Willen hem straks meegeven aan Sint en Piet

2 maanden geleden

Nope, voor zijn twee al niet meer. Geen moment gemist.

2 maanden geleden

Nee , 1 maand voor dat hij 2 werd, hebben wij zijn speen weggegooid

2 maanden geleden

Ja en overdag soms ook

vorige maand

Hier afgebouwd bij 3 jaar vanwege de tandjes! Ze was er echt verknocht aan, maar duidelijk aangepakt en viel ons reuze mee uiteindelijk.

3 weken geleden

Reactie op Mamvantwee

Ja en overdag soms ook
Het is ons gelukt van de speen af te komen. Hij had hem geruild voor een zak snoep. Nog steeds vraagt hij er naar, maar zeg dat hij naar een baby is.

3 weken geleden

Omg vanavond eerste avond zonder speen. Voelde me oprecht schuldig toen hij verdrietig naar de grond keek en zei mama ik vind het niet leuk, ik mis mijn speen. Ben benieuwd

2 weken geleden

Alleen met slapen gebruikte we hem nog. Een vriendin kreeg een baby en die had een speen nodig. Tijdens kraamvisite afgegeven, de meiden waren bijna 3.

2 weken geleden

Reactie op Mommytobe1008

Omg vanavond eerste avond zonder speen. Voelde me oprecht schuldig toen hij ...
Hoe gaat het nu?

2 weken geleden

Reactie op naomi!

Hoe gaat het nu?
Het was 2 nachten veel uit bed om hem te troosten maar de 3e nacht al stukken beter en nu gaat het weer gewoon goed 馃檹 Hij pakt zelfs niet te speen van onze jongste die 14 maanden is, daar was ik ook een beetje bang voor.