14 Reacties
4 jaar geleden
Ik zou me er niet zo'n zorgen over maken, die dosis zal echt niet zo hoog zijn. Denk dat het meer je paniek was, dat je je licht in je hoofd voelde. Probeer voor ogen te houden dat mensen vroeger dronken, rookte en vis aten tijdens de zwangerschap en daar zijn ook gezonde kinderen uit gekomen馃槉 Komt helemaal goed! Dat ze zo'n taart serveren op een kinderverjaardag is overigens wel heel bijzonder... 馃く
4 jaar geleden
Heel plat gezegd wordt het ernstig als je elke dag een glas drinkt of meerdere op een avond. Dat heeft echt invloed op het kind. Maar zo'n kleine hoeveelheid kan echt geen kwaad. Niet dat ik zeg doe het nou altijd of je hoeft er niet op te letten馃槈 maar je hebt niks schadelijks gedaan. Kan een keer gebeuren 鈽猴笍
4 jaar geleden
Thanks meiden.. Ik baal er gewoon echt enorm van! Probeer alles zo goed mogelijk te doen (misschien zelfs overdreven, spoel mijn mond niet eens meer met mondwater met alcohol 馃お) en dan ga je naar de verjaardag van je nichtje (waar iedereen weet dat in zwanger ben) en krijg je dit..
Naast de paniek, ben ik ook gewoon boos..
4 jaar geleden
Ik had dat met een verlate chocolade letter. 1 van licor43馃槄 Uiteraard nadat hij helemaal op was.
4 jaar geleden
Vroeger inderdaad heel normaal. Mijn man zijn oma gaf me bij de vorige zwangerschap (32 weken) ook taart met flink wat rum erin, ze was zich van geen kwaad bewust馃檲 Gelukkig had mijn man eerst geproefd.
Deze zwangerschap nam ik alcholvrije wijn, hier blijk 0.5% in te zitten. Direct de verloskundige gebeld, maar zei dat een kleine hoeveelheid echt geen kwaad kan.
4 jaar geleden
Reactie op Suus196
Ik heb helemaal van dit verhaal gedroomd. Ik vind het zo raar dat ze je die ...
Ohh 馃様.. Ik heb er ook gekke dromen over gehad..vanochtend toch even de assistente van mijn verloskundige er over gebelt. Zij heeft mij wel een beetje gerustgesteld. Blijkbaar worden ze regelmatig gebeld door dames die toch een glas wijn gedronken hebben en zich dan achteraf natuurlijk schuldig voelen.. 馃檮.. De assistente zei: die 2 hapjes taart, komt lang niet in de buurt van een heel glas..